خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: برای مشاغل خانگی با سود ۱۶ درصد وام در نظر گرفته می‌شود و باید طرح‌های این بانوان در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۹۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، لیلا سپهری در نشست خبری که با حضور بانوان کارآفرین برگزار شد با تبریک دهه فجر اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، وضعیت کشور در خاورمیانه متفاوت شده و جمهوری اسلامی ایران مبارزه با استکبار را آغاز کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: بی‌شک اگر کشوری مسئله استکبارستیزی را آغاز کند نقش آن از لحاظ راهبردی بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز کشورمان مورد تهاجم رژیم بعث عراق قرار گرفته و چند کشور نیز با صدام بر علیه ایران همکاری کردند تا کشورمان را از لحاظ نظامی نابکار کنند اما در نهایت پیروزی از آن ایران بود و توانست در مقابل رژیم بعث عراق بایستاد.

سپهری با ابراز تاسف از اینکه پس از حمله نظامی، دشمن عرصه را در بعد سیاسی و اقتصادی تنگ‌تر کرد افزود: در این رابطه در بحث اقتصادی، دشمن تحریم‌های ظالمانه خود را علیه کشورمان اعمال کرد و برای همین رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را برای رفع این مشکل پیشنهاد کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، کارآفرینی سرلوحه اقتصاد مقاومتی بوده و تا زمانی که این مسئله رواج نیابد، موفقیتی حاصل نمی‌شود.

به گفته سپهری، بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، باید سرمایه‌های مادی و معنوی در زمینه کارآفرینی به‌کار گرفته شود تا اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین محور اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی است اظهار داشت: در این زمینه متاسفانه از تولیدات ملی و زنان کارآفرینی که در کارگاه‌های کوچک به تولید می‌پردازند، حمایتی نمی‌شود. بنابراین باید برنامه‌ریزی راهبردی دقیق و طولانی مدت برای موتور اصلی حرکت کارآفرینی به بخش خصوصی داده شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به حمایت از بانوان کارآفرین استان بیان کرد: هم اکنون برای مشاغل خانگی با سود 16 درصد وام در نظر گرفته می‌شود و باید طرح‌های این بانوان در راستای اقتصاد مقاومتی باشد. تاکنون 156 زن کارآفرین آذربایجان‌غربی برای اخذ وام شناسایی و به بانک معرفی شده‌ اند.

ارسال نظرات