فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان گفت: اگر امروز ایران هنوز هم نقطه امن منطقه است، به دلیل این است که دشمنان جنگ با این ملت زنده، بیدار و شجاع را در جنگ تحمیلی تجربه کرده اند و می دانند با مردمی جان بر کف رو به رو هستند.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۶۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت کمیجان در مراسمی که به مناسبت سالروز پیروز غرورِآفرین عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ریشه در انقلاب پیامبران و معصومین دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما به ظاهر از مقاله رشیدی مطلق در روزنامه اطلاعات شروع شد اما ریشه آن در قیام‌های بزرگی همچون قیام تحریم تنباکو، مشروطیت، نهضت ملی شدن صنعت نفت، 15 خرداد سال 42 دارد. انقلاب اسلامی با تمام ویژگی‌هایی که در قیام‌های گذشته داشته یک تجمع و رهبری مقتدر همچون امام خمینی(ره) و ویژگی‌هایی همچون مردمی، دینی و اسلامی بودن و دستاوردهای زیادی از جمله فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی و.... را داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ها و تهدیدهای علیه نظام نوپای انقلاب اسلامی از سوی دشمنان شروع شد، اقداماتی که هر یک در لحظه توسط ملت ایران با وحدت و انسجام یکی پس از دیگری خنثی شد.

سرهنگ پاسدار اکبری با یادآوری دوران جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران از سوی دشمنان غربی و شرقی گفت: هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

وی افزود: اگر امروز نیروهای فرامنطقه‌ای از جمله آمریکا در دروازه‌های کشور ما حضور دارند و منطقه را به آشوب کشانده‌اند و جمهوری اسلامی ایران تقریبا در محاصره قرار دارد ولی ایران هنوز هم نقطه امن منطقه است، به دلیل این است که دشمنان جنگ با این ملت زنده، بیدار و شجاع را در جنگ تحمیلی تجربه کرده اند و می دانند با مردمی جان بر کف رو به رو هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کمیجان در پایان خاطرنشان کرد: از این رو، حفظ این دستاوردها و پاسداشت آن همه مجاهدت ها، وظیفه ای بس سترگ است که امروز بر شانه های جوانان ما گذاشته شده است.

در پایان این مراسم بیانیه مشترکی به مناسبت روز حفاظت اطلاعات قرائت شد که متن آن به شرح ذیل است:

سپاه حافظ انقلاب و سازمان حفاظت اطلاعات حافظ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.(امام خمینی)

دل‌های مشتاق به مجاهدت فی سبیل‌الله در هر عرصه و میدان، زبان‌های صادق و نگاه‌های حق بین و حق شناس سه عنصر اصلی و هویت حقیقی سپاه پاسداران انقبلاب اسلامی می‌باشند.(امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)).

با صلوات برحضرت محمد وآل محمد(ص) وعرض سلام و تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد عملیات غرورآفرین والفجر8 به ساحت مقدس حضرت امام زمان(عج) وفرمانده کل قوا، پاسداران و سبزپوشان حافظ ولایت، همانگونه که مستحضر هستید سپاه پاسداران که خود از بطن انقلاب اسلامی و دارای جایگاه رفیعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است همواره کانون توجهات دوست و دشمن بوده و تعبیر رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" و این سخن مقام معظم رهبری که فرمود "من در جمع شما پاسداران بوی بهشت را استشمام می کنم" موید این نکته است که سپاه به عنوان ستون اصلی خیمه انقلاب دارای نقش تعیین کننده در مقابله با تهدیدات کشور می باشد و همواره دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی به منظور براندازی نظلام با انجام عملیات روانی و سپاه هراسی در صدد استحاله فرهنگی، نفوذ و ضربه زدن به این نهاد مقدس انقلابی هستند.

بنابراین صیانت از این مجموعه ارزشمند سپاه و بسیج همواره مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا بوده این ماموریت مهم تاکنون توسط سازمان حفاظت اطلاعات سپاه باهمدلی و همکاری آحاد کارکنان به نحو مطلوب انجام پذیرفته است. براین اساس سالگرد عملیات افتخار آفرین 8 که برآیند رعایت دقیق و صحیح اصول حفاظتی و امنیتی بوده به عنوان روز حفاظت اطلاعات در سپاه نامگذاری شده است.

لذا این روز را به تمامی فرماندهان، کارکنان و بسیجیان عزیز تبریک عرض نموده و از همه فرماندهان، مدیران و کارکنان می خواهیم با گرامیداشت این روز و صیانت از اهداف امنیتی و ترویج فرهنگ حفاظتی اهتمام لازم را در جهت تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عمل به منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر حفاظت و صیانت از سپاه بیش از پیش کوشا بوده و با همکاری و تعامل سه حوزه نقشه ها و توطئه های دشمن را خنثی نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات