فرمانده سپاه طرقبه شاندیز بیان داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه استکبارستیزی و جهاد کبیر با کافران و یکی از تجلیات وحدت و بصیرت مردم است.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۳۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی روستای دهبار ضمن تأکید بر تکریم شهدای انقلاب به خصوص در روستاها گفت: انقلاب اسلامی با پیروزی انقلاب، دوقطبی استکبار در بلوک شرق و غرب عالم را که نوعی تقسیم‌بندی قدرت‌های ظالم در آن صورت گرفته بود را در هم شکست.

وی با بیان اینکه این دوقطبی ظالم از ابتدا مشغول سرکوب ظالمان و آزادی‌خواهان جهان شده بود افزود: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب مردم دین‌محور عالم را توانست حول محور اسلام متحد کند و شجره طیبه با ریشه‌های مستحکم اسلامی ایجاد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه( طرقبه شاندیز) ضمن اشاره به اجرای دموکراسی دینی بی نظیر بدون وابستگی به احزاب مختلف با پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان و سرسپردگان استکبار جهانی از همان ابتدا به مخالفت با رشد و توسعه نظام اسلامی پرداختند که شاهد بودیم این دشمنی در هشت سال دفاع مقدس به اوج خودش رسید و بیش از ۴۰ کشور برای ساقط کردن این انقلاب به میدان نبرد آمدند.

وی با تأکید بر داشتن بصیرت و معرفی آمریکا به عنوان دشمن اصلی این شجره طیبه اسلامی افزود: باتوجه به در پیش گرفتن تئوری‌های توخالی توسط استکبار علیه ملت ایران، امروز برای رقم خوردن اتفاقات مبارک و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای داخلی نیاز به وحدت و اتحاد قلبی آحاد مردم کشور است تا همانند آزمون‌های گذشته با اعتقادات و پشتیبانی از ولایت فقیه سربلند و پیروز میدان باشد.

سرهنگ اسدزاده تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان نشانه استکبارستیزی و جهاد کبیر با کافران، یکی از تجلیات وحدت و بصیرت مردم است که پیام مقاومت در برابر خواسته‌های دشمنان را تأکید می‌کند و مایه ناامیدی دشمن است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها