امامان جمعه تشیع، تسنن و فرماندار تربت‌جام در اطلاعیه ای تأکید کردند

مردم بصیر با حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن جواب گزافه گویی آمريکا را بدهند

امامان جمعه شيعه و اهل سنت، فرماندار تربت‌جام با دعوت از مردم بصیر بر حضور گسترده و با شور و شعور در راهپيمايي سراسری 22 بهمن، تأکید کردند.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۳۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امامان جمعه تشیع، تسنن و فرماندار تربت‌جام با صدور اطلاعیه‌ای از مردم ولايت مدار شيعه واهل سنت دعوت کردند با حضور پرشور و انقلابي خود در همايش بزرگ و به‌یادماندنی یوم‌الله 22 بهمن افتخار ديگري از وحدت و اتحاد ملي حول محور ولایت‌فقیه را رقم خواهند بزنند.

 اُمت حزب‌الله به یاوه‌گویی‌های سخيف و گزینه‌های روي ميز آمريکا با مؤلفه‌های منطقي و قدرت نرم خود يعني وحدت ملي و فرياد هميشگي «هيهات منا الذله» و «مرگ بر آمریکا، اسرائيل و...» پاسخ خواهند گفت و در پيشرفت و تعالی ايران اسلامي هیچ‌گاه خسته نشده و هميشه آماده رزم در عرصه‌های مختلف جهادي و جبهه‌های جنگ نرم دشمن و مقاومت اقتصادي هستند.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است؛ همايش عظيم اقتدار، عزت و قدرت نظام روز جمعه 22 بهمن ساعت 9 صبح از ميدان شهدا به سمت مصلای الغدير تربت‌جام با حضور حماسي مردم شيعه و اهل سنت برگزار می‌گردد و بار ديگر با نمايش وحدت ملي خود دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامي را رسوا و مأیوس خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها