شهیدی که آرمانش ولایت بود

برادر شهید نعیمی گفت: برادرم تنها راه رسیدن به قرب الهی والاترین هدف از آفرینش انسان است از این‌رو برای قرار داشتن در مسیر نور الهی بایستی پیروی از دستورات ولی فقیه و رهبر زمان را مد نظر قرار داد.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۱۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهدای ناحیه شازند با خانواده شهید جهانبخش نعیمی از شهدای روستای گل‌زرد این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار برادر شهید نعیمی به برخی از ویژگی‌های این شهید والامقام اشاره کرد و گفت: شهید نعیمی فرمان ولی زمان را لبیک گفت و معتقد بود که تنها راه رسیدن به قرب الهی والاترین هدف از آفرینش انسان است از این‌رو برای قرار داشتن در مسیر نور الهی بایستی پیروی از دستورات ولی فقیه و رهبر زمان را مد نظر قرار داد.

وی افزود: شهید نعیمی معتقد بود پیروی از ولایت باعث تشخیص راه حق و باطل می‌شود.

شهید جهانبخش نعیمی در دوم دی‌ماه سال 61 در عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


وصیت نامه شهید جهانبخش نعیمی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب شهداء و صدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون(سوره آل عمران آیه 169)

این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهبانی دارد و من جهاد در راه خدا انجام می دهم. تا حال من مرده بودم و این لحظه آغاز جهاد و شهادت است این احساس را در خود می بینم كه تازه دارم متولد می شوم و زندگی جاویدان خود را آغاز می كنم.

شهادت انسان را به درجه اعلای ملكوتی می رساند و چقدر شهادت در راه خدا زیباست و مانند گل محمدی می ماند كه وارثان خون پاك شهید از آن می بویند - خدایا شهادتم در راه اسلام و قرآن كه خاری در چشم دشمن است بپذیر، ای مادر مهربان و عزیزم سلام مرا بپذیر، حلالم كن مبادا در فقدان من گریه كنی در بالای خانه مان پرچم سبزی سوار كنید و افتخار كن كه فرزندت در راه خدا به این مقام بزرگ رسیده است واین راه بهترین راهی است كه به خدا بپیوندیم ای پدر ارجمندم مرا حلال كن و با استقامت صبر وشكیبایی از انقلاب اسلامی دفاع كن مبادا روحیه خود را ببازی و گریه كنی چون گریه تو باعث ناراحتی من می شود و به دعاگویی خیل پاسداران و رزمندگان اسلام در هر كجای جهان كه باشند مشغول باش.

خواهر مسلمانم تو نیز زینب زمان باش و در راه خدا مبارزه كن ای برادر عزیزم راه خدا بهترین و برتری راه ماست پوینده و كوشنده این راه باش ای امت شهید پرور ایران تنها راه نجات اسلام و رهایی مستضعفین و پیروزی نهایی پشتیبانی قاطع و بی دریغ خود را از دولت جمهوری اسلامی و پیوستن به خط امام كه همان خط اصیل اسلام و محمد(ص) است. در هر كجا هستید از روحانیت مبارز دفاع كنید تا اسلام را به تمام جهانیان بشناسانید. خون شهدا را پایمال نكنید از توطئه های دشمن آگاه باشید و هیچ وقت امام عزیز و رهبر انقلاب را تنها نگذارید. برادران و خواهران مسلمان ترا به خدا قسم قدر و ارزش یكدیگر را بدانید و از غیبت و حسد و كبر و دروغ و حب دنیا و خلاصه رذایل اخلاقی پرهیز كنید وقتی از اینها دوری جستید اینقدر قوی میشوید كه احساس می كنید خدا را دارید می بینید.

عزیزان بهترین هدف الله است و كسی كه می توان ما را به الله برساند خط ولایت فقیه است و مرا هر كجا كه خواستید دفن كنید و این را بدانید كه اگر شهید شدم امام حسین را می بینم و اگر زنده ماندم قبر او را می بینم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار