خبرهای داغ:
ابراهیم سعیدی
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نشست روشنگری فریدونشهر به آحاد مردم هشدار داد امروز جریانی در کشور بوجود آمده است که تفکر انقلابی در کشور را نشانه گرفته است
کد خبر: ۸۸۲۱۹۱۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ؛ به مناسبت دهه مبارک فجر نشست روشنگری با حضور آحاد بسیجیان شهرستان به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر برگزار شد . سخنران ویژه این برنامه  حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پس از تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و  پیروزی انقلاب اسلامی ، به مرور تاریخچه مختصری از انقلاب پرداخت و گفت کسانی که منافعشان پس از انقلاب به خطر افتاده بود از جمله ابر قدرتها سعی کردند این انقلاب را در همان سالهای ابتدایی از بین ببرند و نگذارند به اهداف ابتدایی اش دست پیدا کند و این کار را با جنگ های داخلی و جنگ بزرگ تحمیلی شروع کردند . این نماینده مجلس گریزی به جنگ های 200 سال اخیر ایران تا پیروزی انقلاب اسلامی زد و گفت در هر جنگی که به ایران حمله شد مناطقی از ایران جدا شد اما تنها جنگی که در آن یک وجب هم از خاک ایران جدا نشد دفاع مقدس بود که این پیروزی یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده است و به طوری کلی از برکات انقلاب اسلامی احیای دین در کشور ما و در دنیا ، حفظ استقلال و خروج از وابستگی ، پیشرفت های گوناگون علمی و زیر ساختی و ... بود.

 نماینده مردم شاهین شهر ، برخوار و میمه در مجلس در ادامه افزود :هشداری که امروز باید به آن توجه کنیم این است که امروز جریانی در کشور دنبال این است که روحیه انقلابی و تفکر انقلابی را از این کشور بگیرد که بخصوص روی افرادی که مسئولیت دارند سرمایه گذاری ویژه ای شده است. وی در ادامه تنها راه نیل به اهداف والای انقلاب را برخورداری از روحیه و تفکر انقلابی عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار