امام جمعه فرمهین گفت: هرچه زمان بیشتری از اجرایی شدن برجام ‌می گذرد، بدعهدی آمریکایی‌ها نمایان‌تر می‌شود، دولت آمریکا برای ایجاد بازارگرمی این بار گزینه نظامی را پیش می‌کشد که لافی بیش نیست.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۰۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام فیض‌کرمیان امام جمعه فرمهین در یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان فراهان با تاکید بر اینکه نبایستی راه شهدا به فراموشی سپرده شود، گفت: پیشرفت، آزادی و ولایت به آسانی به دست ما نرسیده است خون‌ها برای حراست و پاسداری از این ارزش‌ها ریخته شده و امروز وظیفه ما نیز پاسداری از این خون‌هاست.

وی شهدای دانش آموز را افتخاری برای این مرز و بوم دانست و گفت: تداوم راه شهدای دانش آموز امروز بر آینده‌سازان ایران اسلامی ضروری است و در این راستا نیز وظیفه ای سنگین بردوش مسئولین تربیتی و آموزشی قرار دارد چراکه رسالت ویژه آموزش و پرورش تربیت انسان و انسان سازی است.

امام جمعه فرمهین تصریح کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل درس رشادت، ایثار، ولایتمداری و شجاعت را به همه ما دادند.

حجت‌الاسلام فیض‌کرمیان با اشاره به اینکه یادواره شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزار می شود، گفت: خلقت این عالم توسط خداوند به گونه‌ایی است که هر موجودی که عمر او به پایان می‌رسد، می‌میرد تنها شهداء از این قائده مستثنا هستند. باید راه شهیدان را ادامه بدهیم و در این محفل نورانی جمع شده ایم بگوییم که ای شهیدان ما شما را فراموش نکرده ایم و تا آخرین نفس و قطره خون در راه آرمان ها و اهداف شما ایستاده ایم.

امام جمعه فرمهین در پایان با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا خاطرنشان کرد: هرچه زمان بیشتری از اجرایی شدن برجام ‌می گذرد، بدعهدی آمریکایی‌ها نمایان‌تر می‌شود، دولت آمریکا برای ایجاد بازارگرمی این بار گزینه نظامی را پیش می‌کشد که لافی بیش نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات