در این بیانیه آمده است: مردم شریف و شهید پرور شهرستان تفت با حضور پر شور و دشمن شکن خود بار دیگر لبیک به ندای امام (ره) و ولی امر مسلمین پاسخ کوبنده ای به نقشه های شوم دشمنان خارجی و داخلی خواهند داد.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۸۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، بیانیه مشترک نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج تفت به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن:

بسمه تعالی

22 بهمن عید حقیقی برای ملت ماست، و در حکم عید فطر و قربان و غدیر برای ملت ایران است، چرا که در این ر وز نظام 2500 ساله فاسد شاهنشاهی سرنگون شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرمان امام (ره) و همراهی و تلاش ملت ایران و خون شهدا تاسیس شد.22 بهمن تعلق به ملت ایران و امام بزرگوار و شهدای انقلاب اسلامی دارد، در این روز مردم برای حفظ پایه های انقلاب در صحنه هستند و با آمادگی و همدلی و اتحاد در راهپیمایی شرکت می کنند. مردم در 22 بهمن، جواب تهدید های آمریکا را خواهند داد.

لذا مردم شریف و شهید پرور شهرستان تفت به همراه روحانیت و خانواده های شهدا و جانبازان و مسئولین با حضور پر شور و دشمن شکن خود بار دیگر لبیک به ندای امام (ره) و ولی امر مسلمین پاسخ کوبنده ای به نقشه های شوم دشمنان خارجی و داخلی خواهند داد.

و من الله التوفیق و علیه التکلان

ارسال نظرات