نشست بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج ولایت شهرستان دامغان با عنوان منتظران موعود با حضور فرمانده سپاه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج المهدی و جمعی از بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۵۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، فرمانده سپاه ناحیه دامغان در این نشست که در محل دفتر پایگاه مقاومت بسیج ولایت دامغان با حضور فرمانده و جمعی از بسیجیان این پایگاه برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج و گفتمان الهی و راهگشای آن خود از ثمرات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

محمد خوشقدم با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود تا سبب امیدآفرینی در جامعه گردد و خاطر‌نشان کرد: گفتمان بسیج برآمده از متن و ریشه و اصول مترقی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران و اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) است که همواره در طول عمر بابرکت خود بازوی توانمند نظام و ملت بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را ثمره خون پاک شهدا و ایثارگران دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال ناامید کردن مردم ما از انقلاب و ناچیز نشان دادن دستاوردهای گسترده نظام اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها