خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه قدرت جوانان انقلابی و پیشرفت کشور در شرایط تحریم، دنیای غرب را شگفت‌زده کرده است، گفت: مسجد باید محور تحرک در کشور باشد.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۴۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان‌،‌ سردار سید محمدتقی شاهچراغی صبح امروز در جمع مردم در مسجد المهدی سمنان بیان کرد: مساجد باید محور تحرک و رفع مشکلات مردم و محله‌ها باشند؛ اهالی مسجد باید آحاد مردم را به حضور در مساجد دعوت و جذب کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: انقلاب مردم علیه نظام ستم‌شاهی از مساجد برخاست و مساجد محور تحرکات انقلابی در زمان انقلاب سال 1357 بود.

وی با اشاره به کمک 1.5 میلیاردی مردم استان سمنان به جبهه مقاومت در سوریه ادامه داد: همان‌گونه که کمک به جبهه مقاومت از مساجد آغاز می‌شود، مسجد می‌تواند در مسائل و مشکلات دیگر نظیر تهیه جهیزیه، رفع مشکلات محله مردم هم نقش‌آفرینی کند.

شاهچراغی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی افزود: طی چندین ماه گذشته رزمایشی در استان برگزار شد که تمام تجهیزات و وسایل آن ساخت ایران و جوانان ایرانی بود؛ این قدرت جوانان انقلابی که در شرایط تحریم نیز در حال پیشرفت هستند، دنیای غرب را شگفت‌زده کرده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: ملت ایران باید با همدلی و اتحاد، اقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است را تحقق ببخشند.

وی تصریح کرد: وحدت مسؤولان و مردم مسأله مهم دیگری است که در این مقطع زمانی برای همه باید دغدغه محسوب شود؛ دشمنان این نظام با نزدیک شدن به انتخابات دنبال ضربه به کشور و نفوذ به مسائل داخلی هستند؛ بنابراین باید مراقب اطراف خود باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها