کد خبر: ۸۸۲۱۶۵۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه پیشوا:

حجت الاسلام مجید شفیعی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پیشوا ضمن تبریک دهه فجر بیان داشت:پاسداشت انقلاب اسلامي در حقيقت يادآوري آرمانها و رسالتي است كه انقلاب براي ما تعريف كرده، اين رسالت هيچ گاه پايان پذير نيست و همواره تداوم دارد.

وي افزود: بنابراين بايد به ياد خود آوريم مردم ايران براي چه و در چه شرايطي انقلاب كردند، هدفشان از انقلاب رسيدن به كدام نقطه بوده است و براي حفظ آنچه به دست آورده ايم و رسيدن به آن چيزي كه در مسيرش قرار داريم، تلاش كنيم.

حجت الاسلام شفیعی تصریح کرد: دهه فجر متعلق به نظام، انقلاب و کشور است و برای جریان و جناحی خاص نیست بنابراین نباید گروهی خاص دهه فجر را مصادره به مطلوب کنند که جفای بزرگی است.

وی ادامه داد: برای حفظ نهالی که کاشته ایم 38 سال با هم بوده ایم، هستیم و خواهیم بود همه باهم درراهپیمایی22بهمن به همین مناسبت همه با هم همراه ملت بزرگ ایران در 22 بهمن حریت و آزادگی را فریاد می زنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پیشوا تصریح کرد: امسال نیز به منظور پاسداشت ارزش ها و تجدید عهد با آرمان های امام راحل (ره) و حمایت از موفقیت های روزافزون ملت سرافراز ایران در پرتو رهبری های داهیانه حضرت آیت اله خامنه ای رهبر معظم انقلاب مردم عزیزمان در راهپیمایی روز 22 بهمن حضوری حماسی و پرشور خواهند داشت تاباحضور خود جواب دندان شکنی درتهدیدهای آمریکا داده تا برهمه ثابت شود دشمن اول ایران ومسلمانان آمریکا می باشد
ارسال نظرات