خبرهای داغ:
آیت الله عبادی:

امام خمینی(ره) با مدد الهی توانست اسلام را از انزوا درآورد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی با مدد الهی توانست اسلام را از انزوا در آورد و حقیقت مکتب دین اسلام را بیان کند که از دین معجزات پیش گویی های سوره کوثر محسوب میشود.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۰۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از خراسان جنوبی، سه شنبه شب " ایت الله عبادی" نماینده محترم ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع بانوان شهرستان بشرویه گفت: الگو برداری از سیره رفتاری و اخلاقی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ازاهمیت زیادی برخوردار است واحادیثی که ریشه انان وحی است وجود دارد که از حضرت فاطمه به ام ابیها یاد میشود که این صفت بسیار بزرگی است.

آیت الله عبادی افزود: هر چه خیر برای انسان است از وجود حضرت فاطمه نشات گرفته چه بسا که ۱۱ امام بزرگ ما از وجود فاطمه زهرا هستند.

نماینده محترم ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آیات قران در وصف بانوی بزرگ جهان اسلام بیان کرد: خداوند در پاسخ بدخواهان حضرت فاطمه ،سوره مبارکه ای را نازل فرموده و جوآب کوبنده ای به کسانی داده شد که پیامبر را ابتر می نامیدند.

وی نشان کرد: در بسیاری از مقاطع تاریخ، اولاد حضرت فاطمه و حضرت علی را فقط به جرم اولاد زهرا بودن به قتل می رسانند و به بنا به تاریخ بسیاری از فرزندانشان در گمنامی به سر می بردند.

آیت الله عبادی با اشاره به جایگاه رفیع بنیانگذار جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی با مدد الهی توانست اسلام را از انزوا در اورد و حقیقت مکتب دین اسلام را بیان کند که از دین معجزات پیش گویی های سوره کوثر محسوب میشود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها