با حضور افراد برجسته ،اندیشه ورز و صاحب نظر همه اقشار بسیج
دهمین مجمع بسیج شهرستان شاهرود 24 بهمن ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۱۶۰۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دهمین مجمع بسیج شهرستان شاهرود با حضور افراد برجسته ،اندیشه ورز و صاحب نظر همه اقشار بسیج شهرستان شاهرود 24 بهمن ماه در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار می شود.

مصطفی خانی سرپرست مرکز راهبردی بسیج سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری دهمین مجمع بسیج شهرستان شاهرود اظهار کرد: دهه چهارم انقلاب، به فرمایش رهبر انقلاب دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است و حرکت به سمت تحقق جامعه اسلامی شتاب بیشتری یافته است.

وی افزود: در راستای تدابیر معظم له ضرورت دارد با حضور سازمان یافته نخبگان،فرهیختگان،صاحب نظران و اندیشه ورزان انقلابی زمینه مشارکت در تحقق جامعه اسلامی را فراهم آوریم و این مجامع بسیج شهرستان به این دلیل برگزار می شود.

خانی با اشاره به طرح های پیشنهادی کارگروه ها برای سال 96 گفت: در این مجمع طرح های پیشنهادی بوستان سلامت،شورای محله اسلامی،حوضچه آرامش، ترویج فرهنگ کتابخوانی،کادرسازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی،کاهش آسیب ها و معضلات فرهنگی اخلاقی و ترویج فرهنگ گردشگری تعالی بخش،ارتقاء مبانی معرفتی مناطق محروم و ساماندهی پسماند برای تصویب در مجمع و پیگیری در سال 96 ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال 95 برنامه هایی که در مجمع ارائه و تصویب و اجرایی شد بوستان سلامت و محله اسلامی و حوضچه آرامش و کاهش آسیب ها و معضلات فرهنگی اخلاقی بوده که به خوبی جواب داده و برای سال 96 نیز با تصویب مجمع بسیج ادامه خواهند یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها