مصطفی برزگر
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛
یادواره شهدای روستای شورابخانعلی سیروان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۷۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، یادواره شهدای روستای شورابخانعلی سیروان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این روستا برگزار شد.

مهدی آفتابی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید صفری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: باید سیره و روش زندگی شهدا به عنوان محور فعالیت های آحاد جامعه مورد توجه باشد.

وی افزود: شهدا به خوبی پیام عاشورا و انقلاب اسلامی را درک و به وظیفه خود در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی عمل کردند و ما نیز در برهه کنونی باید راه شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید صفری با اشاره به دهه فجر، بیان کرد: دهه فجر طلیعه استقلال آزادی است که سراسر آن عظمت و اقتدار برای ایران اسلامی به ارمغان آورد و امروز وظیفه همه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در جامعه و ادامه دادن راه شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی است.

آفتابی ادامه داد: راه شهدا خط سرخ حسینی و پرچم سبز علوی بود و هیچ وقت از مسیر و راه خودشان منصرف نشدند.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تمام جوانان ایرانی از خون خود گذشتند و به ندای رهبرشان در دفاع از کیان و ناموس خود به پا خواستند گفت: اکنون وظیفه ما در این زمان حفظ این امانت گرانبها است .

آفتابی هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجدید پیمان با آرمان های بلند این عزیزان عنوان کرد و رمز بقای شهدا را وصل شدن به مبدا بقا و عزلیت خداوند متعال برشمرد.

در این مراسم از خانواده معزز شهید مظفر هاجرزاده و شهید ابراهیم جهانی تجلیل شد. 

 

 

ارسال نظرات