ريیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره بر نقش بی بدیل معلمان بر شکل گیری شخصیت دانش آموزان گفت: معلمان اولیای معرفتی دانش آموزان هستند.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۵۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان رضایی در همایش آشنایی با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش كه با حضور 600نفر از فرهنگيان بسيجي كانون بسيج فرهنگيان شهرستان سمنان در حسينيه سپاه ناحيه برگزار شد،ضمن تبريك به مناسبت سالگرد ايام الله دهه فجر 1357 و گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي بیان کرد: تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري (حفظهالله تعالي) يگانه راه تداوم اين انقلاب شكوهمند اسلامي است.

رييس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره بر تشريح مباني سند تحول بنيادين آموزش ادامه داد: يكي از آسيب هاي بزرگ آموزش در كشور ما بي توجهي به مساله تربيت در كنار تعليم است؛ همچنين ايشان نقش معلمان را همانند اولياي معرفتي دانش آموزان دانست و اهتمام در جهت تعليم همراه با اخلاق و منش ناب اسلامي را مورد تاكيد قرار داد.

وی بيان داشت: معلمان نباید لحظه ای از مطالعه و بصیرت افزایی در خود غاف شوند؛ چرا که تربیت و شکل گیری شخصیت دانش آموزان تا حد زیادی به چگونگی رفتار،آگاهی، میزان بصیرت و نوع شخصیت معلم بستگی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها