خبرهای داغ:
میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی برگزار شد:
محفل انس با قرآن کریم مشترک نیروهای مسلح قزوین به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۴۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در هشمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی، محفل انس با قرآن کریم مشترک نیروهای مسلح با هدف نمایش اتحاد ، وحدت و همبستگی در سایه قرآن، عترت و ولایت فقیه، با حضور فرماندهان و کارکنان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی استان قزوین در مسجد حضرت امام خمینی ( ره) قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی برگزار شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قزوین در این مراسم در خصوص جایگاه قرآن کریم در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: پیشرفت و تفسیر قرآن کریم بعد از انقلاب اسلامی در کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و کارهایی که برای قرآن کریم در نظام جمهوری اسلامی انجام شده نشان از عمق فعالیت های قرآنی در جامعه دارد.

حجت الاسلام صفی‌خانی از شخصیت قرآنی رهبر انقلاب هم گفت و خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای ارتباط عجیب و عمیقی با قرآن کریم دارند که همه ما باید ایشان را الگوی خود در زندگی به ویژه درزندگی قرآنی خود قرار دهیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان به فتنه سال88هم اشاره کرد و گفت:حضرت آیت الله خامنه ای در نماز جمعه آن سال آیاتی از قرآن کریم را تفسیر کردند که آرامش بزرگی در کشور حکم فرما شد و این نشان از تاثیرات بزرگ قرآن کریم در جامعه است.

حجت الاسلام صفی خانی آیات قرآن را سراسر نور،ایمان، فهم و آرامش خواند و گفت:اگر آیات قرآن را درست درک کنیم مطمئنا اثرات آن را در قلب و روح خود احساس خواهیم کرد.

وی در پایان از تعداد کثیر حافظان قرآنی در استان خبرداد و گفت: خوشبختانه امروز در بحث حفظ و تلاوت قرآن روند رو به رشدی داریم به طوری که حافظان قرآنی استان به بیش از  هزاران نفر رسیده است.

در پایان این مراسم از قاریان ممتاز نیروهای مسلح با اهدا جوایزی تجلیل به عمل آمد.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها