دکتر منوچهر محمدی در نشست تخصصی فعالان فرهنگی استان البرز؛
نشست تخصصی فعالان فرهنگی استان البرز با موضوع دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی و سرنوشت امریکا باحضور دکتر منوچهر محمدی در سالن میلاد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۶۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نشست تخصصی فعالان فرهنگی استان البرز با موضوع دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی و سرنوشت امریکا باحضور دکتر منوچهر محمدی استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر برجسته انقلاب اسلامی در سالن میلاد برگزار گردید. 

امريکا در همه جنگ های برنامه شده و مسئله هسته ای با شکست مواجه شده است

دکتر محمدی در این نشست اظهار داشت: انقلاب اسلامي باجنگ سرد ومتجاوزانه امريکا مواجه بود و ازجمله انها حمله به طبس توسط نيروهاي نظامي امريکا بود که با شکست مواجه شدند و با طرحي ديگر جنگ تحميلي هشت سال دفاع مقدس را راه اندازي کردند.

وی افزود: امريکا در راه اندازی و  مدیریت پشت صحنه جنگ و دخالت مستقیم در آن و با کمک به تجهيزات نظامي عراق حمايت ميکرد ،زمانی که باشکست مواجه شدند جنگ نرم را آغازکردند.

استاد دانشگاه تهران گفت:  آنها برای اينکه اعتقادات ونظام اسلامي را از ميان بردارند، سعی کردند با انقلاب هاي مخملي و فتنه بتوانند در ايران نفوذ کنند.

وی تصریح کرد: گزينه هاي نفوذ در ایران از قبل برنامه ريزي شده بود و درسال 88 این طرح عملی شد،  و با تحريم هاي اقتصادي و مسئله گزينه هاي روي ميز و کاهش پول نفت و همچنين اکراه و اجبار و حقوق هاي نجومي و نفوذ در نخبگان قصد در تغییر ارزش ها داشتند.

دکتر محمدی بیان داشت: در حال حاضر خواستار مذاکره 5+1 شده اند و قلب راکتور اراک را بتن ريزي کره و اورانيوم غني شده از 20 به صفر رساندن که این نیز از ديگر نقشه هاي امريکا دراين 38 سال بود.


وی در پایان خاطر نشان کرد: امريکا در همه جنگ هایي که برنامه ريزي کرده و همچنين مسئله هسته ای با شکست مواجه شده است.

گفتنی است؛ این نشست با همکاری  هیئت رزمندگان اسلام استان البرز، شبکه جوانان رضوی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز در سالن همایش مجتمع فرهنگی ورزشی میلاد شهرداری برگزار گردید.


خبرنگاربسیجی: مریم حنیفه

ارسال نظرات