مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل از افتتاح پایگاه شهید احمدی روشن دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شمال آمل در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۵۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  امیر حسین عنایتی فر  وقوع انقلاب اسلامی را نقطه عطف مبارزه با استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: استکبارستیزی مهم‌ترین بخش از انقلاب اسلامی بوده و این مهم مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل با بیان اینکه امام خمینی(ره) روحیه استکبارستیزی جوانان را می‌ستود، افزود: تسخیر لانه جاسوسی اقدام انقلابی دانشجویان توسط امام خمینی (ره) به عنوان انقلاب دوم نام گرفت که نشان از جایگاه ویژه استکبارستیزی در مبانی انقلاب اسلامی دارد.

عنایتی‌فر نقش دانشجویان را در نشر افکار انقلابی در سطح جامعه مهم دانست و تاکید کرد: حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی با مجاهدت و استمرار در تبلیغ رقم خواهد خورد که دانشجویان بسیجی در تحقق این مهم در دانشگاه‌ها نقشی اساسی دارند.

وی با تاکید بر حفظ دستاوردهای ایثار و شهادت، افزود: دانشجویان هسته ای نقش اساسی در تقویت علم آموزی و تجهیز دانشجویان به علم روز داشتند و باید تجلیل شوند.

عنایتی‌فر با تاکید بر بازآموزی دستاوردهای هسته ای دانشمندان ایرانی، افزود: دشمن اکنون چشم دیدن دانشمندان و پیشرفت هسته ای و علمی ایران را ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها