فرمانده سپاه ناحیه جوین در گفتگو با «بسیج»:

امنیت بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است/ استکبار ستیزی مهمترین و زنده ترین بعد انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه جوین امنیت را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اگر همه دستاورهای انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود، هیچ کس نمی تواند منکر نعمت امنیت شود.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۴۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
سرگرد پاسدار احمد ناصری موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت: پیام انقلاب اسلامی، اتحاد ملت‌های مسلمان و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است و امروز ملت‌های مظلوم دنیا با بهره‌گیری از الگوی انقلاب اسلامی در برابر سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا ایستاده‌اند.
 
وی امنیت را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی دانست وافزود: اگر همه دستاورهای انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود، هیچ کس نمی تواند منکر نعمت امنیت شود.
 
فرمانده سپاه جوین تصریح کرد: امروز علی رغم آشوب هایی که در کشورهای خاورمیانه وجود دارد وجنگ های نیابتی که غرب در این منطقه به راه انداخته است، می بینیم که ایران اسلامی درامنیت کامل به سر می برد.
 
ناصری موحد با اشاره به بُعد استکبار ستیزی انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین و زنده ترین بعد انقلاب ، گفت:‌ این مهم موجب پیشرفت و توسعه اهداف بلند انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای کشور شده است.
 
وی بابیان اینکه ایران پیش از پیروزی انقلاب، کشوری زیر سلطه استکبار جهانی بود، اذعان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی روحیه استقلال، همبستگی ملی، اسلامی و اتکا به توان داخلی را در جامعه ایران زنده و دست خاندان فاسد پهلوی را از کشور کوتاه کرد.
 
ناصری موحد در پایان با تاکید بر اینکه به پای این انقلاب خون های پاک بسیاری نثار شده است، تصریح کرد: اکنون وظیفه ماست که این همه مجاهدت و از خودگذشتگی را پاس داشته و در مسیر نورانی امام و شهدا گام برداریم.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار