با هماهنگی انجام‌شده از وزارتخانه مقرر شد مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت سوم برای تصویب اساسنامه قرار است که روز شنبه 30 بهمن ساعت 12 صبح در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۲۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین مرتضوی در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی انجام‌شده از وزارتخانه مقرر شد مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت سوم برای تصویب اساسنامه قرار است که روز شنبه 30 بهمن ساعت 12 صبح در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: مواردی را تهران برای اصلاح در اختیار ما قرار داد که باید به رأی گذاشته تا در ارتباط با آن تصمیم‌گیری شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران مهم‌ترین مواردی که قرار است برای اصلاح به رأی گذاشته شود را بحث پیگیری بیمه‌ای خبرنگاران، حضور یا عدم اعضای هیأت عملی دانشگاه در خانه مطبوعات و پالایش اساسی در حوزه مطبوعات مطرح است.

این مسؤول یادآور شد: موارد اصلاحی که قرار است در مجمع سوم انجام شود پنج‌شنبه این هفته در سایت خانه مطبوعات استان بارگذاری می‎شود.

مرتضوی در ارتباط با بحث‌های اطلاع‌رسانی که در مجمع عمومی فوق‌العاده دوم مطرح بود، گفت: اطلاع‌رسانی مناسب از طریق رسانه‌ها انجام شد.

وی با اعلام اینکه خبرنگاران نسبت به حضور در مجمع تا حدودی سهل‌‌انگاری کردند، اضافه کرد: چطور خبرنگاران زمان برگزاری یک نشست مطبوعاتی به‌صورت گسترده شرکت می‎کنند ولی نسبت به برگزاری مجمع و حضور در آن دغدغه چندانی ندارند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران در ارتباط با شرایط شرکت خبرنگاران در انتخابات خانه مطبوعات مازندران بیان کرد: خبرنگاران برای حضور در انتخابات باید در سایت‌ «ای رسانه» که قرار است آیکونی جدیدی در ارتباط با انتخابات خانه مطبوعات ایجاد شود، ثبت نام کنند.

این مسؤول در پایان گفت: انتخابات خانه مطبوعات مازندران به‌صورت الکترونیکی در اسفندماه برگزار می‎شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها