آیه الله معلمی: ورزشکاران و البته تمام اقشار باید مطالبه‌گر خط امام از مسؤولان باشند چرا که این مطالبه، مسؤولان را در پیشبرد هر چه بهتر کارها یاری می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۰۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام قدرت‌طلب نبود، تصریح کرد: امام راحل، به کسانی که علناً اعلام می‌کردند فقط ایشان را به عنوان ولایت فقیه قبول دارند و بعد از او قائل به حفظ ولایت فقیه نیستند فرمودند: اگر ولایت فقیه نباشد حکومت طاغوتی است نه اسلامی.
 
آیت‌الله معلمی در جمع ورزشکاران بسیج و مسؤولان ورزش استان، ضمن تشکر از حضور ورزشکاران و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار شهرستان اظهار کرد: دهه‌فجر هر سال فرصتی است برای بازنگری در اهداف انقلاب و تکرار هر ساله آن چیزی از اهمیت آن نمی‌کاهد بلکه نیازمند بازنگری‌های بیشتری است.

وی افزود: زمینه‌های زیادی سبب بروز انقلاب در ایران شد که از مهم‌ترین آن می‌توان به هدررفتن امکانات کشور و از طرف دیگر به وابستگی شدید کشور به قدرت‌های استکباری جهان مثل آمریکا اشاره کرد.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه آمریکا با کوچک‌ترین بهانه‌ای ایران را متهم به نقض حقوق بشر می‌کند ولی آشکارا به نشانه‌های نقض حقوق بشر در عربستان بی‌توجهی می‌کند،اظهار کرد: پیش از انقلاب آل‌سعود ارزشی برای آمریکا نداشت و توجه آنها معطوف به شاه ایران بود چرا که حکومت پهلوی به طور کامل از منافع آمریکا در منطقه مراقبت می‌کرد.

این مسؤول افزود: از اتفاقات ننگین قبل از انقلاب آن بود که ایران به عنوان نخستن کشور مسلمان اسرائیل را به رسمیت شناخت و این اتفاق و اتفاقات دیگری همچون امضای قرارداد کاپیتولاسیون زمینه‌هایی شد که فریاد امام را بلند کرد و نخستین جرقه‌های انقلاب زده شده است.

وی افزود: امام(ره) خالصانه جان برکف گرفت و در راه خدا پیش رفت و خدا کسانی را که با اخلاص در راهش گام می‌گذارند را تنها نمی‌گذارد.

معلمی با بیان اینکه ورزشکاران باید خط امام را از مسؤولان مطالبه کنند تصریح کرد: البته نه تنها ورزشکاران بلکه تمام اقشار باید مطالبه‌گر خط امام از مسؤولان باشند چرا که این مطالبه، مسؤولان را در پیشبرد هر چه بهتر کارها یاری می‌دهد.

وی در پایان خطاب به ورزشکاران گفت: 22 بهمن میعادگاهی برای تجدید بیعت با امام و انقلاب است شما ورزشکاران باید با حضور خود در این راهپیمایی پیشاپیش مردم بدرخشید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها