سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان مازندران همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت 9 تا 12 روز 18 اسفند ماه در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۸۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، عبدالله ملکی در جلسه هماهنگی برگزاری سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار مازندران برگزار شد، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و گرامی داشت سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم نقش مهم و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.


وی با بیان اینکه مردم به کمک آموزه‌ها و ارزش‌های دینی، وحدت و اطااعت از حضرت امام خمینی(ه) این انقلاب را به سرانجام رساندند، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با همین فرمول از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب پاسداری کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به دیدار مبارز سیاسی انقلاب در رامسر، بیان کرد: روحانیون مبارز سیاسی که شکنجه‌های سختی در زندان‌های ساواک دیدند و با تواضع خاصی به مردم خدمت می‌کنند که این ارزش‌ها باید حفظ شوند.


وی در ادامه از برگزاری سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان مازندران خبر داد و افزود: این برنامه همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت 9 تا 12 روز 18 اسفند ماه در مازندران برگزار می‌شود.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه قرار است امسال در این جشنواره از 114 مادر و همسر شهید تجلیل شود، برگزاری این مراسم را دلگرمی برای همسران و مادران شهدا دانست و افزود: مادران و همسران شهدا میراث ارزشمند دفاع مقدس هستند و تکریم از آنها در نهایت احترام ضرورت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها