افتتاح 24 پروژه آموزشی، فرهنگی و تربیتی استان مازندران در دهه فجر امسال با 42 میلیارد تومان و 7 هزار و 500 کلاس درس در استان مازندران با هزینه 42 میلیارد تومان ساخته شد که 23 میلیارد تومان از مشارکت خیرین استفاده شد و 2 هزار یادواره شهید در 2 هزار مدرسه استان مازندران در دهه فجر انجام شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۶۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جمع مردم پل‌سفید با اشاره به اینکه دانش‌آموزان محصول معلمان هستند، گفت: در دولت تدبیر و امید 190 پروژه آموزشی، فرهنگی و تربیتی با یک‌هزار و 162 کلاس درس و 138 میلیارد تومان ساخته شد.

سید‌علی قاسمی با بیان اینکه 140 پروژه مربوط به آموزش و پرورش دردست احداث داریم، عدم استفاده از توانمندی بنیاد برکت را از حلقه‌های مفقوده در دولت گذشته اشاره کرد و افزود: در دولت گذشته تنها 3 پروژه با همکاری بنیاد برکت بود که با ایجاد و تقویت ارتباط با آنان 31 پروژه از 190 پروژه با همکاری بنیاد برکت اجرایی شد.

وی از افتتاح 24 پروژه آموزشی، فرهنگی و تربیتی استان مازندران در دهه فجر امسال با 42 میلیارد تومان خبر داد و با اشاره به اینکه 7 هزار و 500 کلاس درس در استان مازندران با هزینه 42 میلیارد تومان ساخته شد، خاطر‌نشان کرد: 23 میلیارد تومان از مشارکت خیرین استفاده شد و 2 هزار یادواره شهید در 2 هزار مدرسه استان مازندران در دهه فجر انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها