خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در کرسی آزاد اندیشی مرکز استعدادهای درخشان علامه طباطبایی(دوره دوم) تبریز، با بیان اینکه در مرحله سوم انقلاب هستیم، اظهار داشت: شکل گیری انقلاب و ایجاد نظام اسلامی دو مرحله ای بودند که تاکنون محقق شده اند و مرحله سوم زمانی تحقق خواهد یافت که هر سه قوه نظام، اسلامی باشد که نمی توانیم چنین ادعایی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۳۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
fh

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور تشکیل کشور اسلامی و تمدن نوین اسلامی را مراحل چهارم و پنجم انقلاب خواند که با تاسی از انقلاب اسلامی به وجود خواهند آمد.

وی با انتقاد از سخن برخی ها که دین را از سیاست جدا می دانند، گفت: اصلی ترین رسالت پیامبر(ص)، تشکیل حکومت بود چراکه در صورت عدم شکل گیری حکومت، به طور حتم قوانین الهی ناقص اجرا می شد.

هاشم پور با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی از سال 42، تصریح کرد: علت اینکه انقلاب اسلامی در سال 42 به پیروزی نرسید این بود که در آن زمان مردم و روحانیت با مبانی حکومت دینی آشنا نبودند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، با توجه به سیاه نمایی های برخی شبکه های اجتماعی و سایت های معاند نظام در مورد روند پیشرفت کشورمان، اظهار داشت: باید کشور را با توجه به سه مولفه فاصله با کشورهای پیشرفته، موانع کشور و اهداف آن مقایسه کرد که با توجه با این شاخص ها و باتوجه به آمار موسسه های معتبر بین المللی جزو 20 کشور برتر جهان هستیم.

 

وی دانش آموزان را آینده سازان کشور عنوان و از آن ها خواست پشتکار و بصیرت لازم، در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و تبیین آن به دیگران به پویایی بیشتر آن کمک کنند.

کرسی آزاد اندیشی با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب، نقش دانش آموزان در حفظ این دستاوردها و نقش جوانان در استقلال کشور، با حضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در مرکز استعدادهای درخشان علامه طباطبایی(دوره دوم) برگزار شد.

ارسال نظرات