امام جمعه پلسفید با اشاره به اینکه در طول انقلاب مردم مناطق سوادکوه ارادت خود را به علماء دین ثابت کردند حضور در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخ به یاوه گویی ترامپ آمریکایی، تبلور وحدت، پایبندی و مقاومت مردم در راه اعتلای آرمانهای انقلاب اسلامی و نظام حاکم در کشور دانست.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۲۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه شهر پل‌سفید سوادکوه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های سطح شهر و شهرستان سوادکوه که با حضور استاندار، مسؤولان استانی و شهرستانی و مردم شهر پل‌سفید انجام شد، در گفتگو با بسیج ضمن اشاره به اینکه سوادکوه بزرگ است و شهر‌های پل‌سفید، زیراب و شیر‌گاه به‌عنوان ورودی مازندران باید نمونه باشند، گفت: سوادکوه در طول تاریخ مرز‌دار بود و مردم در دوران انقلاب، علما را حفظ کردند.

حجت‌الاسلام احمد قربانی با بیان اینکه سوادکوه، پناه‌گاه و سر‌سپرده ائمه معصوم و اسلام است، افزود: شهردار و شورای شهر توانمند هستند و وحدت مثال‌زدنی در شهرستان حاکم است.

امام جمعه پلسفید با اشاره  به اینکه در طول انقلاب مردم مناطق سوادکوه ارادت خود را به علماء دین ثابت کردند حضور در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخ به یاوه گویی ترامپ آمریکایی، تبلور وحدت، پایبندی و مقاومت مردم در راه اعتلای آرمانهای انقلاب اسلامی و نظام حاکم در کشور دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها