شهردار پل‌سفید سوادکوه با اشاره به روند اجرایی شدن افتتاح کارخانه بتن آماده شهرداری پل‌سفید با موافقت اصولی و دریافت مجوز‌های لازم با دریافت تسهیلات یک‌میلیارد تومانی بانک انصار، گفت: برای تجهیز کامل این کارخانه به یک و نیم میلیارد تومان دیگر نیاز است.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۱۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهردار پل‌سفید سوادکوه با اشاره به روند اجرایی شدن افتتاح کارخانه بتن آماده شهرداری پل‌سفید با موافقت اصولی و دریافت مجوز‌های لازم با دریافت تسهیلات یک‌میلیارد تومانی بانک انصار، گفت: برای تجهیز کامل این کارخانه به یک و نیم میلیارد تومان دیگر نیاز است.

رمضان پاریاو‌فلاح با بیان اینکه ساخت بتن با دست از حوزه ساخت و ساز اصولی حذف شد و بتن با عیار مناسب، مهندسی‌شده و با استاندارد‌های معین مورد توجه ساخت و ساز‌های استاندارد است، افزود: کارخانه بتن آماده شهرداری پل‌سفید قادر است در یک‌ساعت 60 تا 70 متر مکعب بتن را با اشتغال‌زایی مستقیم برای 15 تا 20 نفر و اشتغال‌زایی 50 تا 60 نفر به صورت غیر‌مستقیم فراهم کند.

وی به مهم‌تر‌ین طرح‌های اجرایی شهرداری پل‌سفید در 8 سال گذشته اشاره کرد و کارخانه سنگ‌شکن، کارخانه آسفالت و سی ان جی 1 و 2 را بخشی از آن توصیف و خاطر‌نشان کرد: مجوز ساخت پمپ بنزین را دریافت کردیم که پس از اخذ مجوز‌های لازم دیگر تا یک‌سال آینده آن را اجرایی می‌کنیم و آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر پل‌سفید را با 10 هزار تن آسفالت از محل قیر رایگان با هزینه یک و نیم میلیارد تومان اجرا کردیم.

شهردار پل‌سفید با تقدیر از حمایت‌های امام جمعه، فرماندار، مدیران استانی و شهرستانی و کارکنان شهرداری پل‌سفید به برخی از طرح‌های این شهرداری اشاره کرد و گفت: احداث غسال‌خانه، احداث مهمان‌سرا، دیواره رودخانه، پل‌های عابر‌پیاده، شهر‌بازی و پارک‌شهر در دستور کار ما قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها