دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی مراسمی از شرکت‌های بیمه‌ای فعال در راهیان نور تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۹۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، مراسم تقدیر از مدیران شرکت‌های بیمه‌ای فعال در راهیان نور روز دوشنبه (18 بهمن ماه) با حضور سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، حجت الاسلام و المسلمین «لطف الله ثقفی» نماینده وزیر اقتصاد و دارایی و جمعی از نمایندگان و مدیران بیمه‌ها برگزار شد.

سردار ادیبی در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های عظیم موجود در فضای راهیان نور اظهار داشت: 7 استان کشور هر ساله پذیرای بسیاری از زائران هستند.

وی افزود: ستاد مرکزی راهیان نور و قرارگاه‌های آن، ظرفیت شب مانی 20 هزار نفر در مناطق عملیاتی جنوب کشور به وجود آورده‌اند که از این ظرفیت در طول سال برای دستگاه‌های دیگر و مناسبت‌های مختلف از جمله اربعین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ادیبی تصریح کرد: 30 هزار خادم در قالب شبکه خادمین راهیان نور داوطلبانه ثبت نام کرده و در مناطق عملیاتی به زائران خدمت رسانی می‌کنند که می‌توان این پدیده را از رویش‌های انقلاب اسلامی دانست.

وی راهیان نور را کارگاه پرورش مدیران فعال آینده کشور دانست و گفت: باید به راهیان نور حداکثر توجه را داشت تا جوانان با حضور در این فضا با مسئولیت‌های آینده خود آشنا شوند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با تاکید بر اینکه حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های غرب و شمالغرب کشور باعث به وجود آمدن حس اعتماد و ارتباط قلبی با مردم مناطق مرزی کشور شده است، گفت: نظر سنجی از مردم شهرهای مرزی غرب و شمالغرب نشان داد که مردم این مناطق استقبال خوبی از کاروان‌های راهیان نور می‌کنند و حتی با برپایی ایستگاه صلواتی از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

ادیبی تصریح کرد: علیرغم تهدیدات دشمن امنیت کامل در مرزها برقرار است و ارتباط عمیق مردم با کاروان‌ها و جلوه‌های زیبای طبیعت سفر خوبی را برای زائران ایجاد کرده است.

وی در خصوص همکاری بیمه‌ها با ستاد مرکزی راهیان نور عنوان کرد: در جلسه با وزارت اقتصاد و دارایی و توافق با بیمه‌ها، تا حدودی آرامش خاطر در سفرهای راهیان نور برای زائران فراهم آمده است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور توسعه اقدامات در زمینه امنیت و آرامش زائران را از وظایف مهم ستاد مرکزی راهیان نور کشور دانست و گفت: یادمان‌های دفاع مقدس هم اکنون به رشد خوبی در زمینه پذیرایی از زائران رسیده است و در برخی از روزها بعضی از یادمان‌ها میزبان بیش از 10 هزار نفر زائر است.

حجت الاسلام و المسلمین «لطف الله ثقفی» نماینده وزیر اقتصاد و دارایی نیز در این مراسم خواستار مشارکت هرچه بیشتر شرکت‌های بیمه، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های مالی و اعتباری برای همکاری در جهت رشد بزرگترین جریان فرهنگی کشور شد.

وی همچنین به نیابت از شرکت‌های بیمه، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های مالی و اعتباری آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این خصوص اعلام کرد.

ارسال نظرات