بوشهر_ فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: امروز ما چاره‌ای جز انقلابی‌بودن نداریم و رهبری نیز فرمودند من دیپلمات نیستم، انقلابی هستم.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۸۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شعرستان بوشهر،سرهنگ عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در آئین افتتاح پایگاه مقاومت شهدای زنگنه کوی تنگک سوم بوشهر گفت: ایام الله دهه مبارک فجر برای ملت ایران یادآور روزهایی است که مردم با رهبری امام(ره) به پیروزی تاریخی بزرگی رسیدند.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: امروز ما چاره‌ای جز انقلابی‌بودن نداریم و رهبری نیز فرمودند من دیپلمات نیستم، انقلابی هستم.

دشتی افزود: با توجه به شرایطی که امروز حاکم است اگر بخواهیم به عقب برگردیم دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران قطعا اقداماتی انجام خواهند داد و اگر کند حرکت کنیم از پیشرفت‌ها باز خواهیم ماند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور فعلی آمریکا اخیرا گفته است همه نیروها و سلاح‌های هسته‌ای آماده باشند برای انجام جنگ جهانی سوم در مقابل داعش و اسلام تندرو که منظور همان ایران اسلامی است.

فرمانده ناحیه بوشهر عنوان کرد: مشکل اصلی آمریکا امروز با اسلام ناب محمدی است و به دلیل اینکه اسلام ناب در مقابل جبهه کفر و استکبار ایستاده است می‌خواهند به هر شیوه‌ای که شده است اسلام را زمین گیر کنند که این خیال باطلی است.

دشتی با بیان اینکه باید انقلابی بمانیم، تصریح کرد: امروز توقع این است که دهه فجر و انقلاب اسلامی را برای نسل جوان معرفی شود و کاپیتولاسیون و امسال آن که در تاریخ ثبت شده است را در جامعه روشنگری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همیشه مشکلاتی وجود دارد اما اگر اخلاص و ایمان به خداوند داشته باشیم قطعا مانند دوران‌های گذشته چیزی جز پیروزی حاصل نخواهد شد.

فرمانده ناحیه بوشهر ابراز کرد: باید وظیفه خود را در برابر انقلاب انجام دهیم و پایگاه های مقاومتی موفق خواهند بود که مسجد آن محله شور جوان و مورد استقبال پیشکسوتان باشد./انتهای پیام

 


ارسال نظرات