رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها دشمنی با انقلاب اسلامی را در خود نهادینه کرده‌اند، گفت: اگر روزی فکر کنیم که آمریکایی‌ها از در دوستی وارد می‌شوند آن روز اشتباه بزرگی کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۷۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار غلامحسین غیب‌پرور در مراسم چهاردهمین یادواره شهدای شهرستان نظرآباد که شامگاه دیروز در مصلی شهرستان نظرآباد برگزار شد، اظهارداشت: وقوع انقلاب بزرگ‌ترین رخدادی است که در سده‌های اخیر در جهان اتفاق افتاده است.

آمریکایی‌ها دشمنی با انقلاب اسلامی را در خود نهادینه کرده‌اند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برخی از موارد را واقعه می‌گوییم و برخی دیگر را حادثه، افزود: این انقلاب از جهت تاثیرگذاری و ماندگاری یک واقعه است.

وی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم امام را فقط در سرنگونی حکومت شاه تفسیر کنیم امام را کوچک کرده‌ایم، بیان کرد: فریادی از حلقوم مبارک امام خارج شد که تلنگری برای همه مردم زمین در جهت بیداری و آگاهی بود.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه دشمن چه کاری می‌توانست انجام دهد که انجام نداده است، اظهار داشت: از روز اول پیروزی انقلاب یا تهدید کردند که با تهدید برخی افراد را خریدند و از قطار انقلاب پیاده کردند، برخی نیز تهدید و خط ترور را ایجاد کردند.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد دشمن برای مقابله با ایران این است که ما را از دین‌مداری خارج کند، افزود: هر زمان که احساس کردیم از دین و اهل‌بیت(ع) فاصله گرفته‌ایم بدانیم کار ما تمام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آن چیزی که ملت و انقلاب را بر قله اوج نهاد تمسک به اسلام عزیز است، گفت: امروز نیز نسخه برای انقلاب و ملت ما همان است.

غیب‌پرور با تاکید بر اینکه این انقلاب ریشه دارد و ریشه آن نیز محکم است، بیان کرد: یکسری ناملایمات فرهنگی و اقتصادی در جامعه می‌بینیم که همگان در آن دلخور هستیم و این انقلاب مقدمه‌ای برای ظهور و شرط آن استقامت است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا و جانبازان حجت هستند، گفت: خانواده شهدا در جنگ عزیزان خود را از دست داده‌اند و این خط در مدافعین حرم نیز متجلی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌‌افزود: مسئولی که از درون احساس نوکری مردم را نکند باید منتظر عذاب الهی باشد و در این شکی نیست و امروز باید بدانیم پاسداری از انقلاب در این است که پیرو ولی فقیه خود باشیم.

وی با بیان اینکه خداوند با مشیت خود امام (ره) را از ما گرفت، اظهار داشت: رهبری را به ما داد که انقلاب را از گذرگاه‌های سخت گذراند و این شکرگزاری دارد و شکر آن عمل به خواسته‌های او است، اگر این کار را انجام بدهیم هیچ اتفاقی برای ما رخ نمی‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها دشمنی با انقلاب اسلامی را در خود نهادینه کرده‌اند، گفت: اگر روزی فکر کنیم که آمریکایی‌ها از در دوستی وارد می‌شوند آن روز اشتباه بزرگی کرده‌ایم.

غیب‌پرور با بیان اینکه نه ماهیت ما و نه تفکرات آمریکایی‌ها اجازه دوستی را نمی‌دهد، افزود: ما از شرف و عزت حرف می‌زنیم و آنها از زور و کدخدایی بر دیگر کشور‌ها.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از رئیس‌جمهور آمریکا متشکر هستیم که چهره زشت آمریکا را به ما نشان داد، گفت: آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی ‌مشکل دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: راهی را انتخاب کرده‌ایم که علم سیدالشهدا (ع) و پیامبر اسلام به ما آموخته است، این راه هزینه دارد و ما این هزینه را پرداخت کرده‌ایم.

غیب‌پرور در پایان گفت: آنچه که شهدا برای آن جان خود را داده‌اند اسلام است، امروز در خط شهدا ماندن یعنی اسلام و آن‌هم اسلام ناب محمدی و اسلام ولایتی، از خدا‌ می‌خواهیم در این مسیر بمانیم و از قطار انقلاب پیاده نشویم.

ارسال نظرات