خبرهای داغ:

مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بخش سیلوانای ارومیه برگزار شد

همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشنی به همین مناسبت با شرکت گسترده مردم ،مسئولین ،روحانیون منطقه و دانش آموزان در مسجد جامع روستای برازان بخش سیلوانا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۷۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این مراسم که به همت گردان شهید خرازی لشکر عملیاتی 3حمزه (ع)و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی توسط گروههای هنری بومی منطقه برگزار شد امام جماعت روستای برازان به ایراد سخن پرداخت و وقوع انقلاب اسلامی را بزرگترین نعمت برای مردم منطقه دانست که نعمات زیادی را برای منطقه به بار آورده است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا ضمن تبریک ایام مبارکه دهه فجر، تصریح کرد: با وقوع انقلاب اسلامی تمام معادلات جهان بهم خورد و انقلاب اسلامی در خارج از تصورات غرب و شرق چشم جهانیان را خیره و با رهبری امام(ره) و با پشتیبانی و وحدت ملت بزرگ و با اتکا و توکل به خداوند به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب ،با انواع توطئه ها از جمله ایجاد اختلاف بین قومیتها ،جنگ تحمیلی،تهدیدات مختلف، تحریم های فلج کننده نتوانستند بر اراده پولادین ملت ایران تاثیر بگذارند لذا امروز با ترفندی دیگر در قالب تشیع لندنی و تسنن آمریکایی سعی در ایجاد اختلاف و درگیر نمودن مذاهب شیعه و سنی و نهایتا ضربه زدن به انقلاب و اسلام هستند.

سرایی در ادامه به رهبری های امام خمینی (ره)در طول مبارزات انقلاب اشاره کرد و گفت: امام به اسلام هویت داد و ملتی بدون سلاح در مقابل طاغوت تا دندان مسلح به پیروزی رسید و با پیشرفت در تمام زمینه های علمی ،صنعتی و فرهنگی به مدارج بالای بالندگی رسید و امروز به عنوان چشم امید مستضعفان و ستمدیدگان جهان به سمت قله های رفیع حرکت می کند.

یادآور می شود این مراسم با اجرای برنامه ای متنوع فرهنگی ادامه یافت.

ارسال نظرات