نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: از آغاز قیام امام خمینی (ره) دست حمایت خداوند متعال پشتیبان ملت ایران و انقلاب بوده است.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۶۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در همایش وحدت و همدلی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: البته درست است که همه روزها ایام الله محسوب می شوند اما بعضی از ایام هستند که نسبت خاص به خود می گیرند چراکه خداوند متعال در این ایام توجه و حمایت ویژه ای نسبت به مومنان دارد.

وی، بر ضرورت گرامیداشت و ارج نهادن این ایام باشکوه و یادآوری آن به نسل های آینده تاکید کرد و گفت: چراکه ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نجات ملت از دست طاغوتیان نیز جز همین ایام الله می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ انقلاب می توان دریافت که از زمانی که امام خمینی(ره) در سال 42 قیام خود را آغاز کردند دست حمایت خداوند متعال پشتیبان این انقلاب بود و یقیننا از این پس نیز خواهد کرد و در نهایت پیروزی از آن اسلام و مسلمین است.

وی، افزود: البته اگرچه در حال حاضر جهان پر از نعره ها و تهدیدات استکبار جهانی می باشد اما خداوند متعال به مومنان وعده پیروزی حتمی داده و آنطور که در قران کریم نیز آمده جای ظالمان آتش جهنم خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، با بيان اينكه وعده نصرت و ياري خدا حتمي است خاطرنشان کرد: از این رو ما معتقدیم بزودی شاهد به احتزار درآمدن پرچم توحید در سراس جهان خواهیم بود.

ارسال نظرات