خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی 19 بهمن ماه را یادآور حماسه آفرینی همافران ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۶۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب ؛ حماسه 19 بهمن ماه را یادآور نقش آفرینی همافران ارتش عنوان کرد و گفت: در این روز کارکنان نیروی هوایی ارتش با بیعت تاریخی خود با امام خمینی (ره) باعث قوت امید مردم در مبارزات و نا امیدی دشمنان گشتند.

وی با بیان اینکه در آن روز همه امال و آرزوهای استکبار جهانی شکست خورد اظهار داشت: حتی روز بعد آن نیز زمانی که تصاویر این بیعت در روزنامه ها پخش شد همه دشمنان این تصاویر را جعلی اعلام کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: اما هنگامی که دفتر امام(ره) و شورای انقلاب این موضوع را تایید کردند همه اراده ها و امیدهایی که به نیروهای مسلح بسته شده بود از هم گسست.

سردار خرّم نیروهای مسلح را مدافعان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این نیروها امتحانات سختی را در طول سی هشت سال پشت سر گذاشتند بنابراین امروز در سالروز تاریخی 19 بهمن دور هم جمع شده ایم تا ضمن تجدید بیعت دوباره با فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب وحدت، همدلی و یکپارچگی و اطاعت محض از امام (ره) را به رخ دشمنان اسلام و انقلاب بکشیم.

وی تصریح کرد: اعلام می کنیم ما به عنوان نیروهای مسلح در زیر پرچم توحید و در اجرای اوامر فرمانده کل قوا امام خامنه ای آماده جان فشانی هستیم.

ارسال نظرات