خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء در جمع سرمربیان صالحین شهرستان ها:

ضد انقلاب برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی کرده است/ برنامه های بسیج محله و مسجد محور باشد/روحانیت نقش تاثیرگذاری در تبیین ارزش های انقلاب دارد

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: حراست از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و مقابله با جنگ نرم از اهداف اجرای صالحین در پایگاه های بسیج است.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۵۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در جمع سرمربیان صالحین شهرستان ها با تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد سی هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه های بسیج و صالحین که روحانیت نقش مهمی در این ماموریت دارد باید محله و مسجد محور باشند.

وی با تشکر از سرمربیان صالحین برخی از مساجد افزود: حلقه های صالحین در برخی مساجد به خوبی اجرا می شوند که باید تقویت گردند.

وی حراست از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و مقابله با جنگ نرم را از اهداف اجرای صالحین در پایگاه های بسیج برشمرد و گفت: مساجد در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و هدایت و روشنگری مردم نقشی بی بدیل داشته اند؛ مسجد خاستگاه شجره طیبه بسیج و زادگاه عظیم ترین تشکل مردمی است و بسیجیان افتخاردارند که محور و پایگاه اصلی مجاهدت خود را مسجد قرار دهند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه شجره طیبه صالحین با تمام ظرافت هاییش مهمترین مأموریت فرهنگی و معنوی است، تصریح کرد: صالحین اقدامی محوری، عمده و اساسی رده های نیروی مقاومت بسیج در راستای ارتقاء سطح کیفی معنویت و بصیرت بسیجیان است.

وی به مشکلات جامعه و جوانان درباره افزایش آمار طلاق اشاره کرد و گفت: افزایش آمار طلاق و خدشه دار کردن ارزش های اسلامی از جمله تهدیدات و توطئه های دشمن است که برای مقابله با آن باید جوانان را به سوی مساجد و حلقه های صالحین سوق دهیم.

سردار خرّم با اشاره به اینکه ضد انقلاب برای انتخابات 96 برنامه ریزی کرده است، افزود: سپاه از اقتدار میدانی در تمامی عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برخوردار است.

ارسال نظرات