خبرهای داغ:
معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر رهبری با تاکید بر اینکه ترامپ در مورد ایران اطلاعات کافی را ندارد، گفت: اگر ترامپ در مورد هر موضوعی بدون فکر صحبت می‌کند باید در مورد ایران احتیاط کند تا بعدا پشیمان نشود.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۰۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
ترامپ در مورد ایران احتیاط کند تا پشیمان نشود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب که در مسجد زین‌العابدین(ع) برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب سیلی محکمی به گوش آمریکا زده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سرنگونی دو نظام لیبرال و سوسیالیست نقش اصلی را ایفا کرده است.

وی از وجود موج گسترده اسلام‌خواهی در دنیا یاد کرد و افزود: از انقلاب‌های مختلف تاریخ تا کنون چیزی نمانده است اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهنمودهای ولایت فقیه تا کنون در صحنه جهانی به شیوه مطلوبی درخشیده است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات اخیر ترامپ مطرح کرد: این اقدامات نشان می‌دهد که او یک فرد کم تجربه در برخورد با مذاهب تشیع است به همین علت باید مراقب باشد چراکه او گفتارها و رفتارهای خود را به صورت بسیار ناشیانه دنبال می‌کند؛ در مورد دیوارکشی میان مکزیک حرف خود را پس گرفته و بعد از قطع کردن تماس نخست وزیر استرالیا به توجیه اقدام خود پرداخته است.

وی با تاکید بر اینکه ترامپ در مورد ایران اطلاعات کافی را ندارد، عنوان کرد: در مقابل دولت کنونی آمریکا، نظام اسلامی طی دهه‌های اخیر به شیوه مطلوب با آمریکا و سیاست‌های نادرست این کشور آشنا شده است؛ اگر ترامپ در مورد هر موضوعی بدون فکر صحبت می‌کند باید در مورد ایران احتیاط کند تا بعدا پشیمان نشود.

قمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نسبت به نقشه‌های پلیدانه آمریکا آگاه است، اظهار کرد: این کشور نسبت به جوامع مختلف نگاه بردگی دارد و کمتر از آن را هم قبول ندارد اما باید بداند که نمی‌تواند در مورد ایران لحظه‌ای به این شیوه تصور کند.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر رهبر انقلاب از گفته‌ها و موضع‌گیری‌های اخیر مایکل فلین مشاور امنیتی رئیس جمهور آمریکا یاد کرد و ادامه داد: با نگاه به این موضع‌گیری‌ها متوجه شدیم که آنها باید سواد تاریخی خود را افزایش دهند با تاریخ اسلام، ایران و تشیع بیشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه بزرگی انقلاب اسلامی برای همگان به اثبات رسیده است، تصریح کرد: این انقلاب با عنایت ولایت فقیه و با پشتیبانی مردم حرکت خود را تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه می‌دهد.

قمی نزاع‌های لفظی و گفت‌و گوهای نظامی را سرگرمی خواند و اضافه کرد: با تحقق اقتصاد مقاومتی، تبعیت از فرمان رهبری، رشد علمی جامعه، تقویت اتحاد و جلوگیری از نفوذ دشمن مبارزه خود را در عرصه علمی به نمایش می‌گذاریم.

وی داشتن روحیه انقلابی را عامل پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست و مطرح کرد: در بسیاری از حوزه‌ها به جایگاه مطلوبی رسیده که روزی هیچ فردی نمی‌توانست رسیدن ایران به این دستاوردها را تصور کند.

قمی با تاکید بر اینکه ملت ایران در مسیر تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) حرکت‌های علمی گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند، مطرح کرد: جوانان در حوزه‌های مختلف علمی حضور چشمگیری داشته و به عنوان یک الگو مطرح هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پرتو انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف تاثیرات مثبت بسیاری داشته است، عنوان کرد: چشم امید بسیاری از مردم مظلوم جهان به ایران اسلامی است چراکه این کشور در طول دهه‌های اخیر به عنوان توانمندترین مدافع حقوق مظلومان در دنیا معرفی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها