همزمان با دهه فجر 4 پایگاه مقاومت بسیج و دو واحد بسیج دانش آموزی در شهرستان فراهان با حضور مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۰۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با دهه فجر واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید مطهری و حاج عسگری سپاه ناحیه فراهان و پایگاه‌های مقاومت بسیج خنجین، امیرآباد، تبرته و آهنگران با حضور مسئولین افتتاح شدند.

حجت‌الاسلام محمد مهدی فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین در مراسم افتتاحیه با اشاره به پیوند نسل جوان با انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ایران در واقع معجزه و پدیده‌ای شگفت انگیز بود و مردم با دست خالی توانستند حکومت نظامی را شکست دهند و امروز با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب مردم همچنان با انگیزه این روز را جشن می‌گیرند.

وی افزود: جشن بزرگ انقلاب را پیش رو داریم و مردم در 22 بهمن امسال نیز همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی عظیم این روز شرکت و بار دیگر با انقلاب و نظام تجدید بیعت می کنند.

امام جمعه فرمهین تصریح کرد: امروز توان نظامی و موشکی ایران اسلامی باید تقویت و مورد توجه مسئولان قرار گیرد چراکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در داشتن نیروهای مسلح و تجهیزات در برابر استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام فیض کرمیان با اشاره به وحشت استکبار جهانی از پیشرفت های نظامی کشور افزود: پیشرفت نظامی ایران یک استراتژی همیشگی در میان نیروهای مسلح است که باید حفظ شود.

سرگرد پاسدار رضایی نیز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج خواهران مهدیه 2 خنجین ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: امروز پایگاه‌های مقاومت بسیج، پایگاه فرهنگی، بصیرت و پایگاه دفاع از ارزش‌های دینی هستند. این پایگاه‌ها برای خنثی کردن توطئه‌ها و جنگ نرم دشمن است.

وی افزود: امروز تهدید اصلی دشمن، توطئه جنگ نرم است؛ وقتی پرچم این پایگاه‌ها بلند شود، دشمن خود به خود عقب‌نشینی می‌کند. امیدواریم این پایگاه‌ها باعث رشد فرهنگی و بصیرتی مردم این شهر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات