مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام نور اراک
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام نور اراک گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه و خنثی کننده توطئه‌ها و ترفندهای گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۹۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

حجت‌الاسلام رضا یزدان‌پناه در گفت‌و گو با بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه ملت شریف ایران بعد از 38 سال همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده است، گفت: پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی شاهدیم که مردم در کنار مسئولین و خدمتگزاران خود هستند.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، کمتر از شهادت نیست، بنابراین باید همه دلسوزان و مسؤولان به تکلیف تاریخی خود در قبال شهدا عمل کنند و اجازه ندهند تا دشمن با فراموشی مکتب شهدا جوانان را به بیراهه هدایت کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام نور اراک تصریح کرد: براساس آیات و روایات، شهدا در نزد پروردگار متعال مقام بسیار رفیعی دارند و با اولیا و انبیای الهی محشور می شوند، شهدا حی و متنعم در نزد پرودگار هستند و این تعبیرات نشان از عظیمت و جایگاه ارزشمند آنها است.

حجت‌الاسلام یزدان‌پناه با بیان اینکه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا یک وظیفه مهم و اساسی است، گفت: ترویج فرهنگ شهادت یکی از مهمترین برکات زنده نگاه داشتن یاد و سیره شهدا و از اساسی‌ترین شیوه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و نفوذ اعتقادی است.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن در جنگ نرم، گفت: هدف دشمن تضعیف اعتقادات دینی مردم و سست کردن پایه‌های اعتقادی جوانان است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه و خنثی کننده توطئه‌ها و ترفندهای گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام نور اراک تصریح کرد: همه انسان‌ها باید بدانند که شهید شدن فقط این نیست که نامی نیکی را در این دنیا داشته باشی شهید یعنی حیات زیبایی که خداوند در آخرت نصیب شهدای عزیز می گرداند.

حجت‌الاسلام یزدان‌پناه ادامه داد: بهشت هفت درب دارد که یکی از درهای بهشت مخصوص شهدا و مجاهدان است خوشا به حال افرادی که شهید شدند و از این درب وارد می شوند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم رفتند تا از حریم اهل بیت(ع) دفاع کنند و نگذاشتند که کشور و ناموسشان در عذاب باشد آنها رفتند تا آرامش را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند پس وظیفه همه به ویژه جوانان است که ادامه دهنده شهدا باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام نور اراک با اشاره به اینکه ما باید با یاد و خاطره شهدا جلوی ضربه‌های دشمن را بگیریم، گفت: ما وظیفه داریم که یاد و خاطره شهدا را مقابل طوفان تبلیغات زهرآگین دشمن و برابر هجوم جبهه استکبار، نظام سلطه و عقبه آنها در این کشور که امام راحل به خوبی آنها را در وصیت خود به ما نشان دادند، زنده نگه داریم.

حجت‌الاسلام یزدان‌پناه تصریح کرد: استکبار جهانی در سراسر جهان با استفاده از جنگ نرم برای مقابله با جوانان اسلامی در تلاش بوده و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

وی با اشاره به پیروزی جوانان ایران در جنگ نرم گفت: جوانان ایران اسلامی با اندیشه‌های امام راحل و با تأسی از قرآن در این نبرد حاضر شده و توانسته اند بر نقشه های دشمنان پیروز شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات