500 میلیارد ریال برای ساخت خانه های جوان درکشور

دولت در سال آینده 50 میلیارد تومان برای ساخت خانه های جوان استانهای کشور اعتبار در نظر گرفته است.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۸۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
وزیر ورزش و جوانان در نشست دیشب هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد استان در یاسوج گفت:خانه جوان تاکنون در 13 استان کشور تاسیس شده است که با تامین این اعتبار سال آینده در تمامی استانها نیز راه اندازی خواهد شد.
سلطانی فر افزود:در ابتدای کار دولت یازدهم تعداد سازمانهای مردم نهاد در کشورکمتر از 50 واحد بود که الان به مرز هزار و 500 واحد رسیده است.
وزیر ورزش و جوانان، سال آینده را سال تحول و پیشرفت در ورزش و امور جوانان خواند و گفت: دولت وجود جمعیت 23 میلیونی جوان کشور را توانمندی مهم، موتور محرک توسعه و فرصت طلایی میداند که براساس این باور حل مشکل ازدواج، اشتغال و مسکن این قشر فعال را در دستور کار قرار داده و دستاورد و عملکرد خوب و استثنایی در این زمینه ها داشته است.
سلطانی فر افزود: با وجود کمبود منابع مالی،دولت امسال به 800 هزار نفر تسهیلات ده میلیون تومانی ازدواج پرداخت کرده که این تعداد تا پایان سال به یک میلیون نفر می رسد.
وزیر ورزش و جوانان عملکرد دولت یازدهم را موفق و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طرح تحول نظام سلامت و لغو تحریم ها یک اتفاق تاریخی بی نظیر بود که دستاوردهای بی نظیری هم برای کشور به همراه داشت.
سلطانی فر ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به فرانسه اولاند رئیس جمهور این کشور به صراحت گفت 5+1راجع به اصل حمله به ایران متفق القول بودند و راجع به زمان حمله به تاسیسات ایران اختلاف داشتند که با روی کار آمدن دولت جدید سایه جنگ از سر ایران دور شد.
وی گفت:ایران به واسطه ی برجام امتیازات فراوانی گرفت که کاهش تورم از 40 به زیر 10 درصد یکی از این موفقیت ها بوده است.
استاندار کهگیلیویه و بویر احمد هم در این نشست افزود: ساخت 200 سالن ورزش روستایی در استان در دستور کار قرار گرفته اما برای ساخت این سالن ها به کمک وزارت ورزش نیازمندیم.
موسی خادمی گفت: وزیر ورزش و جوانان هم برای تامین اعتبار اجرای این طرح ها قول مساعد داد.
در این نشست نمایند گان هیئت های ورزشی استان مشکلات و نیازمندی های خود را مطرح و خواستار کمک وزیر در رفع آنها شدند.
ارسال نظرات