فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی خبر داد

ارائه خدمات دندان‌پزشکی رایگان به مردم سنای شهرستان دشتی

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی از ارائه خدمات دندان‌پزشکی رایگان به مدت سه روز به مردم محروم روستای سنای شهرستان دشتی خبر داد
کد خبر: ۸۸۲۱۱۶۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱


علی غضنفری  در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از دشتی، در شهرستان دشتی از ارائه خدمات رایگان دندان‌پزشکی به مردم روستای سنای و روستاهای هم‌جوار شهرستان دشتی خبر داد.

وی افزود: در ادامه طرح خدمات‌دهی پزشکی به روستاییان کمتر برخوردار و محروم و به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، از تاریخ 19 بهمن ماه به مدت سه روز خدمات رایگان دندان‌پزشکی به مردم روستای سنا در شهرستان دشتی ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ادامه داد: گروه بسیج جامعه پزشکی در روز 19 بهمن ماه با استقرار سه اکیپ دندان‌پزشکی در روستای سنا مستقر می‌شوند و تا 21 بهمن ماه به فعالیت خود ادامه خواهند داد و اقدام به خدمات رایگان‌ دندان‌پزشکی می‌کنند.

غضنفری با بیان این که خدمت به مردم از افتخارات نظام به‌ویژه مجموعه بسیج و سپاه است، گفت: روستای سنا از توابع بخش شنبه شهرستان دشتی است که در 36 کیلومتری جنوب شرقی خورموج مرکز شهرستان دشتی قرار دارد و دارای هزار و 300 نفر جمعیت و 340 خانوار است.

وی عنوان کرد: در کنار ویزیت رایگان به مردم این روستا و روستاهای همجوار، به مقدار لازم نیز توسط نسخه پزشکان، دارو نیز در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

غضنفری بیان کرد: چنانچه بیماری نیاز دارد که در مرکز استان تحت عمل جراحی دندان قرار گیرد به صورت رایگان به مرکز استان اعزام و تحت عمل جراحی قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات