خبرهای داغ:
بازدید استاندار قم از سه واحد تولیدی در منطقه ویژه سلفچگان؛
استاندار قم در ایام الله دهه مبارک فجر ضمن بازدید از سه واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان چندین پروژه ي عمراني بخش سلفچگان را افتتاح کرد
کد خبر: ۸۸۲۱۱۶۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

پروژه هاي عمراني بخش سلفچگان افتتاح شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،استاندار قم در ابتدا با حضور در منطقه ي ويژه ي اقتصادي سلفچگان از واحدهاي مونتاژ خودروها و ماشين هاي نيمه سنگين و نيز شركت توليد اتصالات نفت و گاز بازديد نمود.

سید مهدی صادقي سپس با حضور در بخش سلفچگان از واحد گردشگري در حال ساخت در محور قم- سلفچگان بازديد نمود.

افتتاح مسير دسترسي مسكن مهر سلفچگان به طول يك ونيم كيلومتر، بنياد مسكن انقلاب اسلامي سلفچگان و برخي پروژه هاي طرح هادي روستايي از ديگر برنامه هاي سفر استاندار قم به بخش سلفچگان بود.

استاندار قم سپس با حضور در مسجد جامع شهر سلفچگان و در ديدار مردم اين شهر طي سخناني ضمن تبريك ايام الله دهه ي فجر و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان انقلاب اسلامي دغدغه ي مسئولان براي خدمت به مردم را مورد تاكيد قرار داد.

صادقي با بيان اينكه روستاييان زحمتكش ترين و كم توقع ترين اقشار جامعه هستند افزود: با وجود تلاشهاي صورت گرفته هنوز روستاييان مشكلات زيرساختي همچون آب و برق و اشتغال پايدار را دارند.

نماينده عالي دولت در استان ايجاد وفاق و گفتمان مشترك در بين مسئولين استان براي خدمت به مردم را دغدغه ي خود و مجموعه ي دولت تدبير و اميد دانست و تصريح كرد: بسياري از مسائل در صورت پيگيري مديران قابل حل است و تحقق اين مهم موجب رفع بسياري از مشكلات خواهد شد.

وي با بيان اينكه بسياري از مسائل بدليل عدم رسيدگي به موقع به معضل تبديل شده اند ادامه داد: در شرايط اعتباري موجود مسئولان در تلاشند تا بهترين خدمت را به مردم ارائه نمايند.

استاندار قم همچنين با اشاره به مشكلات مطروحه از سوي مردم بخش سلفچگان، اقدام عملي براي حل آنها را مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: مشكلات اين بخش بايستي در جلسه شوراي اداري بخش سلفچگان بررسي و راهكارهاي مناسب براي آنها ارائه شود.

ارسال نظرات