خبرهای داغ:
فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده در آیین گرامی داشت دهه فجر گفت: دشمنان اسلام به علت عدم توازن در اعمال تهدیدات سخت، با رویکرد اجرای عملیات روانی و جنگ نرم در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران وارد گود شده اند و در همین راستا زدودن هویت اسلامی حجاب و ترویج بی بندوباری در کشور از برنامه های اولویت دار این دشمنان قسم خورده است.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۲۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی زارع افزود: بنا به فرمایشات حضرت امام راحل(ره) مطابقت رندگی با موازین شرعی و پیوند دین سالاری و مردم سالاری باید در اولویت برنامه های زندگی اقشار مختلف جامعه قرار گیرد و همه باید در تربیت اسلامی و مذهبی کردن خانواده ها تلاش و کوشش کنیم.

وی همچنین از دانش آموزان خواست با روحیه بسیجی در تحصیل علم بکوشند و آن علمی را که در مغزها قرار داردبا تقویت اعتقادات درونی و روحیه اسلامی به علم کوثری در دل ها بدل کنند.
زارع ادامه داد: در وصیت نامه شهدا سیاهی چادر خواهران و دختران و مادران از سرخی خونشان برنده تر یاد شده است و برهمگان واجب است در حفاظت از خون شهدا با رعایت حجاب اسلامی تلاش کرده تا بیش از پیش این امر مقدس و شرعی در جوامع اسلامی نهادینه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها