خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع):

انتقال مفاهیم دهه فجر به نسل های آینده امری ضروری و واجب است

امیر حسین مرادی گفت: گرامی داشت دهه فجر و انتقال مفاهیم و اهداف آن به نسل های آینده امری ضروری و واجب است.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۲۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

انتقال مفاهیم دهه فجر به نسل های آینده امری ضروری و واجب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امیر حسین مرادی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد امام حسین (ع) پردیسان قم برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ابراز داشت: ملت شریف ایران بعداز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خود در جبهه های دفاع حق علیه باطل نگذاشتند حتی یک وجب از خاک مقدس کشور عزیزمان در اشغال بیگانگان بماند و با وجودتمام سختی ها و مشکلات با حفظ وحدت و جمع شدن در زیر پرچم اسلام با رهبری امام راحل یک پارچگی کشور را حفظ کردند.

وی افزود: امروز هم در عرصه جهاد کبیر و جهاد فرهنگی و مقابله با شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی به همت نیروهای جهادی و انقلابی که شبانه روز آماده خدمت کردن به ملت هستند و در عرصه های گوناگون فعالیت می کنند بااین تهدیدات مقابله خواهیم کرد.

مرادی در ادامه افزود: ازابتدای سال با همت شما عزیزان بسیجی در تحقق اهداف شعار سال به دست آوردهای خوبی رسیده ایم که انعکاس آنها را در رسانه ها شاهد هستیم که تمام اینها بدون پشتیبانی مردم عزیز امکان پذیر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) در فرازی می فرمایند:یک فرد خدمتگذار در جمهوری اسلامی در کار او صداقت در نگاه او محبت و حیا دررفتار او شادابی در سکوت او دقت در اندیشها و خیرخواهی و در تلاش او اخلاص و جدیت است. این کارهای فرهنگی که در مساجد اجرا می شود باید در سطح جامعه نشر پیدا کند.

امیر حسین مرادی افزود: مسجدسنگر است ولی باید تمام افراد در برنامه های آن شرکت کنند؛ باید به کارها وبرنامه های مسجد دعوت شوند.

وی در ادامه افزود: استفاده ازکالاهای ایرانی امری ضروری در تحقق اقتصاد مقاومتی است و ایجاد کارگاه های کوچک و زود بازده ظرفیتی است که در تمامی پایگاه های بسیج وجود دارد و باید درراستای ایجاد آن توسط همه پایگاه ها گام برداشته شود.

مرادی در پایان افزود: تحریم های ایران برای اولین بار نیست که اتفاق می افتد و دشمنی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده است اما مردم شریف ایران همیشه با حضور خود در صحنه ها و حمایت های بی دریغ خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان و استکبار جهانی زده است و این بار نیز با حضور همه جانبه در راهپیمایی 22بهمن مشت محکم دیگری به دهان آنها خواهیم زد.

لازم به ذکر است فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) از نمایشگاه دهه فجری که توسط دو پایگاه شهید بنیادی و ریحانة النبی برگزار شده بود بازدید به عمل آورد.

ارسال نظرات