آزمون شفاهی طرح تربیت حافظان در آذربایجان شرقی برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز از برگزاری آزمون شفاهی مرحله پنجم طرح تربیت حافظان در استان خبر داد و گفت: این آزمون از 17 بهمن ماه در شعبه‌های جامعه‌الاقرآن استان برگزار شده و تا 27 بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۱۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام رضا جعفری در این خصوص اظهار کرد: افرادی که نتوانسته‌اند برای شرکت در آزمون شفاهی مرحله پنجم در سامانه مربوطه ثبت‌نام کنند، می‌توانند برای شرکت در این آزمون، به صورت «داوطلب مهمانم به مراکز و شعبه‌های جامعه‌الاقرآن و یا اداره اوقاف و امور خیریه تبریز مراجعه کنند، البته برای این افراد گواهی صادر نمی‌شود.

وی در این خصوص بیان کرد: این داوطلبان مهمان می‌توانند سال آینده در سامانه مربوطه ثبت نام کرده و با گذراندن روال عادی، گواهی مربوطه را دریافت کنند، ولی طی این آزمون هیچ گونه گواهی برای این افراد صادر نشده و تنها با عنوان مهمان در آزمون شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام جعفری در خصوص برگزاری آزمون کتبی این مرحله از طرح تربیت حافظان قرآنی نیز یادآور شد: آزمون کتبی مرحله پنجم طرح تربیت حافظان قرآنی نیز به صورت سراسری، 28بهمن ماه سال جاری ساعت 9 صبح در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار