خبرهای داغ:
حجت الاسلام کماسی با بیان اینکه عزت و شرافت ارمغان 22 بهمن است گفت: افراد غرب زده و نجومی بگیران خائنان به ملت و انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۸۲۱۰۹۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

حجت الاسلام مسلم کماسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازسنقر ضمن تبریک ایم الله دهه مبارک فجر عنوان اظهار داشت: خداوند متعال درآیه 5 سوره ابراهیم یکی از رسالت های انبیاء راگرامیداشت و یادآوری ایام الله ها بیان می کند وهدف ازاین تذکر را در آیات بعد قدردانی از نعمتهایی که به آنها داده است بیان می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنقر بیان داشت: دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هم ایام الله است چون خداوند دراین ایام به ملت ما نعمتهای فراوانی داد ازجمله این که ما ازذلت دربرابراستکبار به عزت رسیدیم ،از بند طاغوت آزاد و به استقلال و ازتفرقه به وحدت رسیدیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه ما امروز باید قدردان نعمت بزرگ نظام مقدس اسلامی باشیم مردم در طول 38 سال با تمام توان ازنظام اسلامی دفاع کرده اند و قدردانی خود را بارها به اثبات رسانده اند اما قدردانی مسئولین در نظام اسلام خدمت رسانی به این مردم شریف است.

حجت الاسلام کماسی در ادامه تاکید داشت : اگر مسئولی که به برکت روحیه انقلابی مردم و نثارخون هزاران شهید به این مقام و موقعیت دست یافته خلاف این عمل کند و باعث بدبینی مردم شود بداند خیانت به نظام وانقلاب اسلامی کرده و باید قیامت دربرابر امام و شهدا پاسخگوی اعمال خود باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنقر یکی از اهداف انقلاب اسلامی را مبارزه با فساد و اشرافی گری دانست و گفت: متاسفانه امروز عده ای غربزده روحیه اشرافی گری را در جامعه ترویج می کنند و با دریافت حقوقهای نجومی دل دوستداران انقلاب را به درد آوردند که خلاف سیره امام وشهداست هر چند تعداد اینها درمقابل مسئولین خدمتگزار ناچیز است اما دلسوزان نظام اسلامی باید با جدیت با این غارتگران بیت المال برخورد کنند تا مردم فکر نکنند انقلاب آنها به دست نااهلان افتاده است.

ارسال نظرات