علی ابراهیمی در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: امریکایی ها خصومت خود را نسبت به جمهوری اسلامی و انقلاب ابراز می کنند، بنابراین نباید امورات داخلی مملکتمان را به تصمیمات زمامداران کشورهای غربی و آمریکا گره بزنیم.
کد خبر: ۸۸۲۱۰۹۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به صحبت های علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی مبنی براین که «در شُرُف اخذ قراردادی برای ساخت بیمارستان هسته‌ای بودیم که دستورات ترامپ همه چیز را خراب کرد»! اظهار کرد: هنوز بعد از38 سال که از پیروزی انقلاب می گذرد سیاست های امریکا با جمهوری اسلامی ایران تغییر چندانی نداشته است، به عبارتی می توان گفت که درست است که دولت های مختلفی در آمریکا بر سر کار آمدند اما سیاست های کلی آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییری نکرده و هنوز امریکایی ها خصومت خود را نسبت به جمهوری اسلامی و انقلاب ابراز می کنند، بنابراین نباید امورات داخلی مملکتمان را به تصمیمات زمامداران کشورهای غربی و آمریکا گره بزنیم.

وی در ادامه افزود: ما باید به خود باوری برسیم و هر جا که بر توان دانش و نیروی بومی تکیه کردیم، خوشبختانه نتیجه ای مثبت داشته و ثمرات آن را نیز به عینه دیده ایم؛ باید در مقابل کشورهایی که رفتار محترمانه ای نسبت به ما دارند، محترمانه رفتار کرد ولی درمورد اظهارات آقای صالحی، می توان گفت که تکیه بر کمک قدرت های بیگانه دارد که نباید این حرف ها عنوان شود و خوب نیست..

ابراهیمی تصریح کرد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا چند وقتی است که محدودیت هایی را برای ورود مسلمان و ایرانیان به آمریکا وضع کرده است البته محدودیت ها لغو شده است ولی باید عرض کنم این که رفتارها خصمانه است.

نماینده مردم شازند گقت: رفتاریی که آقای ترامپ نسبت به ایران و 6 کشور مسلمان انجام داد کاملا خصمانه و نقض حقوق بشر است، و باید گفت که آنقدر این رفتار نابخردانه است که مردمش هم این قضیه را قبول ندارند؛ برخی اعتقاد به مقابله به مثل با آمریکا دارند و همه دنیا در خصوص این اقدامات ترامپ معتقدند که اقدامات ترامپ قبیح است.


ارسال نظرات