فرمانده سپاه کردستان در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه
سردار رجبی از اجرای 2 هزار و 316 برنامه شاخص تا قبل از دهه فجر امسال توسط نیروهای مسلح استان خبر داد و گفت: 2 هزار و 151 مورد آن توسط سپاه و با استفاده از ظرفیت بسیج انجام شده است.
کد خبر: ۸۸۲۱۰۷۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح کردستان با نماینده ولی فقیه در استان به برنامه‌های نیروهای مسلح استان قبل از دهه فجر اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها در راستای بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی، خودباوری، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بوده است.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت:  2 هزار و 316 برنامه شاخص تا قبل از دهه فجر امسال توسط نیروهای مسلح استان انجام شده که 2 هزار و 151 مورد آن توسط سپاه کردستان با استفاده از ظرفیت بسیج انجام شده است.

 

 

سردار رجبی به مهم‌ترین برنامه‌های شاخص دهه فجر اشاره کرد و گفت: فضاسازی محیطی، برگزاری دوره‌های آموزشی و کلاس‌های تخصصی فرماندهان جنگ نرم، افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی و احداث خانه عالم روستا، برگزاری محفل ادبی و تجلیل از شعرا، غبارروبی مزار شهدا، کوهپیمایی و پیاده‌روی خانوادگی، افتتاح راه روستایی، برپایی بیمارستان تک تخصصی چشم پزشکی، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم، تدوین کتاب شعر آئینی  و برگزاری جشنواره مولودی‌خوانی و برگزاری مسابقات بومی از جمله این برنامه ها می باشد.

 

 

سردار رجبی  در ادامه اظهار کرد: نیروهای مسلح کردستان آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع تهدیدی را دارند و تمام تحرکات دشمن را با جدیت رصد می‌کنند.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس افزود: دشمن در توطئه‌ای جدید می‌خواهد گروهک‌های معاند مخالف نظام را یکپارچه و یکدست کند کمااینکه این کار را در شرق کشور و تا حدودی نیز در غرب کشور انجام داده است اما دشمن در هر سطحی از آمادگی باشد ما آماده مقابله هستیم.

 

 

ارسال نظرات