عضوکمیسیون امنیت ملی در مجلس با اشاره به حدود 40 سال تحریم ظالمانه آمریکا و کشورهای غربی برعلیه کشورمان ابراز داشت: چیزی که در این سالها تحریم ها را برپایه خودکفایی مدیریت نموده و کشور را نجات داد، تنها همین تفکر انقلابی است.
کد خبر: ۸۸۲۱۰۶۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، کریمی قدوسی در مراسم یادواره سرداران و 254 شهید والامقام شهرستان زاوه اظهار داشت: وجود روحیه انقلابی پرچم اسلام، نظام و انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر(عج) می رساند.
 
 وی با اشاره به لزوم وجود تفکر بسیجی و حضور بسیجیان در صحنه های مهم و حساس انقلاب ، افزود: اگر غیر این بود به طور قطع امروز کشورمان به دست آمریکا و حکومت های مستکبر دنیا افتاده بود.

کریمی قدوسی در تبیین روحیه و تفکر انقلابی اظهار داشت: تفکر انقلابی یعنی اینکه فرد خود را فدا و شهید نماید تا اسلام و انقلاب و ارزش های مقدس آن بماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در تشریح کامل تر تفکر انقلابی با بیان اینکه انقلابیون کسانی هستند که آرمان های دست نیافتنی بشر را دست یافتنی می کنند ، افزود: تفکر انقلابی در مقابل حکومت های ظالم ایستادگی نموده و آنها را ازبین می برد تا حکومت دینی و اسلامی برقرار شود.

وی با اشاره به حدود 40 سال تحریم ظالمانه آمریکا و کشورهای غربی برعلیه کشورمان ابراز داشت: چیزی که در این سالها تحریم ها را برپایه خودکفایی مدیریت نموده و کشور را نجات داد، تنها همین تفکر انقلابی است.
 
کریمی قدوسی یکی از مهمترین ثمرات تفکر انقلابی را خنثی کردن تمام فتنه ها علیه نظام و ولی فقیه دانست و افزود: در دوران پس از رحلت حضرت امام خمینی (ره)، تنها چیزی که باعث شد کشور به دست نااهلان نیفتد همین روحیه و تفکرانقلابی بود.   
 
وی نتیجه برجام را بدعهدی و بدقولی آمریکا دانست و ابراز داشت: دولت مردان ما تمام اقدامات خود را اعم از تعطیلی صنعت هسته ای و ... را بدون کم و کاستی انجام دادند، ولی متاسفانه آمریکا حتی یک قدم کوچک نیز برای تحقق برجام بر نداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها