مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج» خبر داد

برپایی جشن های انقلاب در پایگاه های مقاومت بسیج ویژه خواهران

اصلانی گفت: یکی از برنامه های سازمان بسیج جامعه زنان در دهه مبارک فجر برپایی جشن های انقلاب در سطح پایگاه های مقاومت بسیج ویژه خواهران است که ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۲۱۰۰۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

برپایی جشن های انقلاب در پایگاه های مقاومت بسیج ویژه خواهرانمینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به مهم ترین برنامه های این سازمان در ایام الله فجر اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که سازمان بسیج جامعه زنان در دهه مبارک فجر در دستور کار خود دارد برپایی جشن های انقلاب و مسابقات فرهنگی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج ویژه خواهران است که ادامه دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه ها عکس، فیلم و سرودهایی از نحوه پیروزی انقلاب اسلامی، حضور مردم و تحلیل هایی که در خصوص پیروزی انقلاب صورت گرفته ارائه می شود و برای اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب بیشتر در جریان روند پیروزی انقلاب اسلامی قرار بگیرند فضای شورافرینی را ایجاد خواهیم کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان اضافه کرد: همچنین نشست های تخصصی را تحت عنوان "زن انقلاب اسلامی هویت بازیافته "در مراکز استان های سراسر کشور و با حضور زنان اندیشمند و فرهیخته برگزار خواهیم کرد . در این نشست ها به بازخوانی نقش زنان در انقلاب اسلامی می پردازیم و رسالت زن مسلمان را بررسی می کنیم.

وی گفت: دو نشست تخصصی دیگر نیز در سطح ملی با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی و با حضور ده نفر از مهمانان خارجی اعم از آمریکایی، آفریقایی و آسیایی داشتیم که پیرامون الگوی "زن نه شرقی نه غربی" تبادل بحث شد این نشست ها بسیار موفقیت آمیز بوده چراکه زنان اندیشمند در کشورهای مختلف استقبال زیادی کردند.

اصلانی در پایان یادآور شد: نشست دیگری که سازمان بسیج جامعه زنان در ایام فجر برگزار کرد تجلیل از زنان کارآفرین بود. با توجه به نقش پررنگ زنان در اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال خانگی و داخلی قصد داریم فعالیت ها و راهکارهای عملی آنها برای دختران جوان و زنان آنها را به صورت ویژه از طریق سایت ها و فضای مجازی نشان دهیم تا زنان جامعه با این راهکارها آشنا شوند.


ارسال نظرات