بوشهر-مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر بردخون از واگذاری تجهیزات مورد نیاز خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش بردخون خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۰۹۹۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، حسن زیارتی صبح امروز در حاشه این آیین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مساعدت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین در سال جاری رشد خوبی داشته است، اما نیازمند یاری و همراهی خیرین و مسئولان هستیم تا افرادی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند مورد حمایت قرار گیرند.

وی گفت: مددجویان از زمانی که وارد کمیته امام خمینی (ره) می‌شوند برای آنان تشکیل پرونده انجام می شود که در همه دوران مختلف زندگی شامل دانش‌آموزی، دانشجویی، تأمین جهیزیه و غیره از حمایت های این نهاد برخوردار می گردند.

زیارتی افزود: تجهیزات تامین شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش بردخون بین خانواده‌های نیازمند و محروم توزیع شده که برای تأمین این تجهیزات اعتباری بالغ بر370میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش بردخون خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی بخش بردخون تلاش می‌کند در حد توان با مشارکت ادارات و نهادها نسبت به رفع نیازها و مطالبات مددجویان اقدام نماید.

انتهای خبر./
ارسال نظرات