اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برای ارائه خدمات رفاهی به خبرنگاران زنجانی از آمادگی لازم برخوردار می باشد.
کد خبر: ۸۸۲۰۹۴۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در دیدار با اعضای انجمن صنفی کارگری خبرنگاران استان زنجان با اشاره به آمادگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برای ارائه خدمات رفاهی به خبرنگاران زنجانی گفت: این خدمات با همکاری انجمن صنفی خبرنگاران ارائه خواهد شد.

احمد غریوی افزود: در سه سال گذشته همه تلاش‌های لازم برای اعتلای تشکل‌های فعال در استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اگر تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نباشد، کفه ترازو یکسان نخواهد بود، اظهار داشت: برخی از تشکل‌ها هستند که اهداف سیاسی را پیگیری می‌کنند که این مورد قبول نیست.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: اگر فعالیت اصناف مختلف به صورت تشکل نباشد، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قادر به حمایت از آن نبوده و نمی‌تواند حمایت‌های شامل قانون کار را انجام دهد.

غریوی با بیان اینکه حضور نمایندگان تشکل‌های مختلف در کمیته‌های مربوط منجر به پیگیری بهتر فعالیت‌های آنها خواهد شد، تصریح کرد: این نمایندگان می‌توانند با حضور در جلسات موضوعات متعدد را پیگیری کنند.

وی همچنین به فعالیت انجمن صنفی کارگری خبرنگاران استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری جلسات با مدیر کل تامین اجتماعی استان راه‌کاری برای بهره‌مندی اعضای زیرپوشش انجمن از خدمات تامین اجتماعی پیدا کنیم.

وی در ادامه به آمادگی اداره کل تعاون استان برای ارائه خدمات رفاهی کارگری از قبیل بهرمندی از مجموعه های ورزشی با تخفیف و زائرسراها ومهمانسراهای وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی در استانهای خراسان رضوی ،قم وانزلی و کردستان به خبرنگاران نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر پنج مجموعه ورزشی متعلق به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان فعال است که امکانات رفاهی در آن پیش‌بینی شده است و تخفیف‌های ویژه‌ای برای کارگران ارائه می‌دهد که امیدواریم بتوانیم هماهنگی لازم را انجام دهیم که خبرنگاران نیز از آن استفاده کنند.

غریوی افزود: در سطح کشور نیز زائرسرا در قم، گیلان و خراسان رضوی و همچنین مهمان‌سرایی در بانه وجود دارد که امکان هماهنگی برای استفاده خبرنگاران از آن هست.

وی در ادامه به سایر اقدامات انجام شده توسط این اداره کل نیز اشاره کرد و گفت: الکترونیکی کردن درخواست‌های مربوط به مشاغل سخت و زیان‌آ‌ور، پیگیری مطالبات کارگران نیز به صورت الکترونیکی و از طریق ارسال کد 10 رقمی نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره کل است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: همچنین با خدمات برتر ارائه شده، این اداره کل در زمینه حجاب و عفاف وحقوق شهروندی رتبه برتر را دربین ادارات کل تعاون کارروفاه اجتماعی استانها کسب کرده است.

ارسال نظرات