نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: قوای نظامی ما باید هر لحظه آمادگی لازم را داشته باشد تا هر موقع مورد تهدید قرار گرفتیم با عکس العمل سریع و به جای خود، دشمن را در خاک خودش زمین گیر کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۴۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی که در پادگان مالک اشتر کلانشهر اراک و با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج برگزار شد با اشاره به اینکه نهضت انقلاب اسلامی با پشتوانه الهی و یکپارچگی ملت به پیروزی رسید، گفت: در طول این 38 سال ثابت شده هر جا دشمن قصد تعرضی داشته، وحدت و انسجام ملت ایران افزایش یافته است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و وجود با برکت حضرت امام خمینی(ره) جمهوری اسلامی ایران از فسادی که با ظهور رژیم پهلوی در جامعه به وجود آمده بود، اصلاح شد و اخلاق، دین مداری و معنویت در جامعه احیا گردید.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی وحدت را رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: وحدت و انسجام نيروهای مسلح و ملت ایران در طول تاریخ این کشور دشمنان را ناامید کرده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بصیرت، تیزبینی و بیداری قوای مسلح را از شاخص‌های نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: امروز نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و برخورداری از نیروهای مخلص و جان بر کف به اقتدار و قدرتی عظیم دست یافته است.

وی افزود: هرچه در انقلاب اسلامی جلوتر می رویم توطئه دشمنان بیشتر می‌شود ولی این موضوع عزم و اراده ما را برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی به عنوان یک امر الهی بیشتر می کند؛ در چنین شرایطی آمادگی نیروی های مسلح برای امنیت کشور بسیار ضروری است، قوای نظامی ما باید هر لحظه آمادگی لازم را داشته باشد تا هر موقع مورد تهدید قرار گرفتیم با عکس العمل سریع و به جای خود، دشمن را در خاک خودش زمین گیر کنیم و این مسئله عزت را به کشور می بخشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مردم باید کامل و همه جانبه از دستاوردها، قدرت علمی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی آگاه شوند تا حضور آنان در دفاع از همه عرصه ها بیش از پیش تقویت و مستحکم شود و دشمنان هم بدانند مردم در همه عرصه‌ها با بصیرت و مانند پولاد آب دیده از ولی فقیه تبعیت می کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اهداف دشمن برای از ساقط کردن نظام اسلامی، گفت: مهم‌ترین هدف دشمن از بین بردن ریشه‌های اسلام است و از اتحاد جهان اسلام وحشت دارند به همین دلیل در تلاش هستند بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند، اما دشمنان باید بدانند که مسلمانان هوشیار هستند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم جمهوری اسلامی ایران علاوه بر امنیتی که دارد، دارای آمادگی چندین برابر در تمامی بخش‌ها از جمله ارتش، سپاه، سپاه قدس، پدافند هوایی، نیروی انتظامی و نیروی دریایی برای مقابله با دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران، فریاد استکبارستیزی در همه جهان اسلام طنین انداز شده و ملت‌های مسلمان با صبر و استقامت افکار استکباری را از جوامع مسلمان ریشه کن کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات